​​​​​​​ پیروانی: قلعه‌حسن‌خان را دو دستی می‌چسبیم!

از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم خارج از تهران نرویم، چون به شخصه بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس را ترجیح می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، از عملکرد تیمش دفاع کرد و معتقد است که پرسپولیس حداقل مستحق کسب یک امتیاز بوده است.

افشین پیروانی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، اظهار داشت:

بازی خوبی ارائه کردیم و حداقل مستحق کسب یک امتیاز بودیم اما جو استادیوم، میزبانی و بازیکنان گرانقیمت حریف مانع این اتفاق شدند. خودم فکر نمی‌کردم بچه‌ها بتوانند به این شکل بازی کنند. خدا را شکر همه زحمت کشیدند. اما حیف که نتوانستیم امتیاز بگیریم. حریف هم فرصت‌هایی داشت که طبیعی بود. وقتی تیمی فشار می‌آورد، شاید روی ضدحملات بتوانند کاری کنند.

او اضافه کرد:به عنوان یک هوادار می‌گویم که به نمایش تیم امیدوار شدم. هرچند امیدوار بودم زیرا ما قهرمان ایران هستیم اما امیدوارم در ادامه این بازی تیم ما، منجر به نتیجه‌گیری شود.

مدیر پرسپولیس درباره اینکه این تیم در یک زمین خوب، فوتبال روانی بازی کرد و الان دغدغه هواداران شرایط تیم در زمین‌های بی‌کیفیت داخل کشور است، گفت:

خواهش می‌کنم تلاش کنند. هرچه می‌گوییم چرا به کسی برنمی‌خورد؟ استادیوم آزادی ابهت و کلاس دارد. برای فوتبال ما یک سرمایه و شخصیت است. چرا این همه سهل انگاری می‌شود. به یک نفر بر بخورد.

پیروانی اضافه کرد:

از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم خارج از تهران نرویم. قلعه حسن خان را به جاهای دیگر ترجیح می‌دهم زیرا داخل هوای تهران است و در این استادیوم بازی کرده‌ایم. هتلمان به آن نزدیک است. خواهش می‌کنم با وجود عزیز بودن شهرستان‌ها، این فکر را از سرشان بیرون کنند که پرسپولیس در شهرستان بازی کند. باید ۲ دستی قلعه‌حسن خان را بچسبیم زیرا هرچه می‌گوییم به کسی برنمی‌خورد.

وی درمورد اعتراض خوان کارلوس گاریدو به داور اردنی، عنوان کرد:

فکر می‌کنم داور نسبت به آنها احترام بیشتری گذاشت که البته یک چیز عادی است.

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 59808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha