۸ ستاره سینما ی ایران که مادر شدند + تصاویر

درباره بازیگران زن سینمای ایران که دارای فرزند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد زنان سینمای ایران به ندرت ازدواج می کنند ،دیگر چه برسد به مادر شدن.مادر شدن یعنی دوره ای خروج از مارکت سینما و دستمزدهای کلان و هیاهوی رسانه ای آن . تازه پس از مادر شدن آنها باید بتوانند ضمن انجام وظایف مادری ، جایگاه سابق خود را به عنوان چهره های ویترین سینما باز پس بگیرند. برای همین است که ستاره های سینمای ما به ندرت ازدواج می کنند و یا اینکه حداقل ازدواج پایدار دارند و تک و توک طعم مادر شدن را می چشند.اما خب استثناهایی هم هست و ستاره هایی که لذت و رنج مادر بودن را حداقل برای دوره ای به حضور در ویترین جذابیت سینما ترجیح دادند:

مانی و عسل

لیلا حاتمی ستاره اول سینمای ایران تجربه یک زندگی مشترک بیست ساله با علی مصفا را داشت هرچند که به تازگی از او جدا زندگی می کند. او در این دوره طولانی دوبار بچه دار شد. یک پسر و یک دختر . ود ر دوران بارداری و ماه های ابتدایی فرزند آوری پیشنهادات مهمی را رد کرد. مثلا بازی در فیلم کنعان و یا ازآن مهم تر درباره الی. لیلا حاتمی اما به سرعت و پس از هر دوره فرزندآوری با تکیه بر استعداد خاص خود در عرصه سینما و همین طور چهره فتوژنیک خاصش جایگاه خود را پس گرفته است . حاتمی هزینه های زیادی برای تحصیل فرزندانش تقبل می کند و این مسئله یکی از دلایل پرکاری او در دهه نود بوده است.اسم فرزندان او مانی و عسل است.

لیلا+حاتمی+و+فرزندانش+در+کاستندورف+++عکس

مادران مهاجر

مهناز افشار یک دختر ۹ ساله به نام لنا دارد . حاصل زندگی پرفرزو نشیبش با یاسین رامین. او هم از پدر فرزندش جدا زندگی می کند .فرزند آوری او دقیقا همزمان با اوج دوران پرکاری او بود.عجیب است که در سال های ۹۳ و ۹۴ که همزمان با دوران بارداری و فرزند آوری اوست وقفه ای در کارنامه سینمایی اش دیده نمی شود. نمی دانیم ترفندش چه بوده است !هرچند که او هم سال هاست در هیاهوی کاذب سیاسی ،مارکت سینمای ایران را از دست داده است .

70883_542

ترانه علیدوستی دیگر ستاره مغضوب سینمای ایران (و به عبارتی مهم ترین بازیگر زن دهه نود ایران) هم یک مادر تنهاست. او در اواخر دهه هشتاد ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام حنا شد و دوره ای از مارکت سینما فاصله گرفت. ترانه بعدها از همسرش جدا شد و دیگر ازدواج نکرده است

ویشکا آسایش. بازیگر مهاجر ایرانی سال هاست که یک زندگی نرمال خانوادگی داشته و یک پسر بزرگ به نام گیو. او از نمونه های خاصی بود که هیچگاه اجازه نداد حریم زندگی خصوصی اش از بین برود. آسایش هم به خارج از کشور مهاجرت کرده و از ویترین سینمای ایران خارج شده است

unnamed (1)

هنگامه قاضیانی. عجیب است که بیشتر مادران سینمای ایران درگیر ممنوعیت ها و مهاجرت ها هستند. قاضیانی بازیگری که در آمریکا رشته ای در حوزه فلسفه را تحصیل کرده ،دارای یک پسر بالغ و بزرگ است که حاصل زندگی پرفرازو نشیبش قبل از ورود به سینماست. او پس ازآن دیگر ازدواج نکرد و بچه دار نشد.

زایمان جنجالی

نگار جواهریان. پس از ازدواج پرسروصدایش با رامبد جوان باردار شد و یک سفر جنجالی به کانادا کرد بری وضع حمل که خب بار تبلیغاتی شدیدی علیه همسرش به وجود اورد. جواهریان پس از سریال جذاب خاتون ، فعلا حضور مهمی در عرصه سینما و سینمای خانگی نداشته است . اسم دختر ۵ ساله آنها نوردخت است.

شیلا خداداد. بازیگر متمول سینمای ایران پس از یک عمل جراحی زیبایی مورد توجه پزشک جراح خود قرار گرفت و با او ازدواج کرد و دوره ای به آمریکا مهاجرت کرد و پس از بازگشت به ایران در روندی تدریجی جایگاه خود را در سینما و سینمای خانگی پس گرفت . با یان حال بیشتر عکس های او در فضای مجازی همراه با دو فرزندش است. یک پسر ده ساله و یک دختر هفت ساله.سامیار و ساتین.

یکتا ناصر. خب ماجراهای خانم ناصر و همسرش منوچهرهادی را که همه ما می دانیم دیگر و دعوای طولانی آنها بریا گرفتن حضانت بچه پس از جدا شدنشان.دختری شش ساله حاصل زندگی جنجالی پدر و مادر مشهورش. نام دخترک سوفیاست.

یکتا ناصر

۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶
کد خبر: 60110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha