استقلال ۸ سال است السد را شکست نداده/ فرهاد مجیدی از اسفند تا اردیبهشت ۳ بار به قطری‌ها گل زد

نگاهی به پنج دیدار آخر تیم‌های استقلال و السد قطر شرایط را تقریباً برابر نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، تیم‌های السد قطر و استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف همه می‌روند. این دو تیم در ۵ دیدار آخر خود به ۳ تساوی و یک پیروزی و یک شکست دست یافته‌اند.

آخرین مصاف مساوی شد

آخرین دیدار این دو تیم حدود شش سال پیش در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ با نتیجه ۲ بر ۲ در ورزشگاه خانگی السد به پایان رسید. روح الله باقری در دقیقه ۳۲ و مهدی تبریزی در دقیقه ۴۹ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

شکست سنگین در تهران!

دومین دیدار اخیر این دو تیم در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ و در بازی رفت بود که تیم السد در تهران استقلال را با سه گل شکست داد. این مسابقه که در آزادی برگزار شد ابتدا با گل به خودی یکی از بازیکنان السد یک بر صفر به سود استقلال گرم شد اما در ادامه تیم السد با سه گل استقلال را در هم کوبید. وینفرد شفر در آن دیدار سرمربیگری استقلال را بر عهده.

برد استقلال در ضربات پنالتی

سومین دیدار اخیر این دو تیم در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ سه شنبه نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ برگزار شد. این آخرین پیروزی تیم استقلال مقابل السد بود که نزدیک به ۸ سال پیش بدست آمد. این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه صفر بر صفر بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم استقلال توانست با نتیجه ۴ بر ۳ در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم السد عبور کند.

تساوی با گلهای بهاری فرهاد مجیدی

چهارمین دیدار سال‌های گذشته این دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید. این مسابقه در تاریخ سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ چیزی در حدود ۱۳ سال و ۴ ماه و ۲۴ روز پیش برگزار شد که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. فرهاد مجیدی در دقیقه ۵ و ۳۷ هر دو گل استقلال را به ثمر رساند.

باز هم مجیدی به کمک استقلال آمد

پنجمین دیدار این دو تیم نیز در همان فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یعنی ۲۰۱۱ برگزار شد که با نتیجه یک بر یک در استادیوم آزادی به پایان رسید. تک گل استقلال در آن دیدار که سه‌شنبه دهم اسفند ماه سال ۱۳۸۹ برگزار شد را نیز فرهاد مجیدی به ثمر رساند.

حالا این بار دو تیم در چهارچوب سری جدید مسابقات فوتبال آسیا تحت عنوان لیگ نخبگان روز دوشنبه نهم مهرماه در ورزشگاه خانگی تیم السد به مصاف هم خواهند رفت.

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 60175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha