پخش زنده هفته هفتم سی ام سری آ ایتالیا؛ فیورنتینا - آ ث میلان؛ امشب ۲۲:۱۵ + لینک

دیدار فیورنتینا - آ ث میلان از هفته هفتم سری آ ساعت ۲۳:۱۵ امروز یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه ورزش از پخش زنده رقابت‌های سری آ در هفته هفتم بین تیم های فیورنتینا - آ ث میلان خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم فیورنتینا - آ ث میلان را بصورت زنده و مستقیم ببینید.



لینک پخش زنده بازی فیورنتینا - آ ث میلان

میلان پس از شکست مقابل بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا، به سری آ بازمی‌گردد و باید به زمین فیورنتینا برود. میلان با سه برد متوالی شرایط بهتری در لیگ دارد و با یازده امتیاز از ۶ بازی در رتبه سوم قرار گرفته است.

پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: «تداوم در نتیجه‌گیری در حال حاضر مهم است. اگر تیم خوب کار می‌کند مهم است که این وضعیت بدون تغییر باقی بماند. مسئله عدم اعتماد به نفس نیست. لوفتوس چیک و چوکووزه خوب کار می‌کنند اما اکنون مهم است که یک تیم خوب داشته باشیم. ترکیب ثابتی که بر آن تکیه کنیم».

فونسکا به شکست از لورکوزن اشاره کرد و گفت: «ما مقابل لورکوزن پیروز نشدیم و بچه‌ها ناامید شدند، اما من در تمرینات اخیر احساسات خوبی را در تیم دیدم. فردا می‌خواهیم برنده شویم و می‌دانیم که بازی در فلورانس همیشه برای میلان سخت است. با این حال ما آماده‌ایم تا بازی خوبی انجام دهیم. با هدف کسب چهارمین موفقیت متوالی در سری آ.»

وضعیت موراتا چطور است و چرا پاولوویچ بازی نمی‌کند؟ «موراتا حالش خوب است و فردا بازی خواهد کرد. با این حال، تا جایی که به خط دفاعی مربوط می‌شود، حفظ ثبات مهم است، گابیا و توموری بازی‌های بسیار خوبی انجام داده‌اند. پاولوویچ باید به کار خود ادامه دهد، او در آینده فرصت‌های خود را خواهد داشت.»

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 60506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha