پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید - دورتموند / امروز سه‌شنبه یک آبان ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های رئال مادرید و دورتموند امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های رئال مادرید - دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند

رئال مادرید و دورتموند، فینالیست‌های فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

تیم‌های رئال مادرید و دورتموند فردا در دیداری حساس از هفته سوم مرحله «لیگ» لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند. دو تیمی که حدود ۵ ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفته‌ بودند، خیلی زود دوباره به هم رسیدند و باید دید این بار چه سرنوشتی در جدال آن‌ها رقم خواهد خورد.

به نسبت سال گذشته، دو تیم کمی از شرایط آرمانی فاصله گرفته‌اند. رئال مادرید که پشت سر بارسلونا در رده دوم جدول لالیگا حضور دارد، پیروزی‌های خود را به سختی به دست می‌آورد. به اعتقاد خیلی از کارشناسان، خلا تونی کروس باعث برهم خوردن نظم خط هافبک تیم کارلو آنچلوتی شده و از طرفی، خط دفاعی رئالی‌ها به استحکام سال قبل نرسیده است. این افت عملکرد، در بوروسیا دورتموند حتی بیشتر هم به چشم می‌خورد. زنبورها فصل ۲۵-۲۰۲۴ را سینوسی آغاز کرده و به رتبه هفتم جدول بوندسلیگا بسنده کرده‌اند. البته که تیم نوری شاهین در هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده و در حال حاضر شرایط بهتری در جدول از رئال مادرید (که یک برد و یک باخت به ثبت رسانده) دارد.

در فینال فصل قبل چه گذشت؟

شاگردان ادین ترزیچ در نیمه اول تیم بهتر بازی بودند و به راحتی می‌توانستند به گل برسند. در حالی که رئال مادرید مالکیت توپ را در دست داشت، دورتموند با ضدحملات مرگبار و حرکات ترکیبی سرعتی بارها دروازه تیبو کورتوا را آزار داد. رئال مادرید تنها ۲ بار توانست به سمت دروازه زنبورها اقدام به شوت‌زنی کند که حاصل آن اکس جی ۰.۰۹ بود. در طرف مقابل، ۸ شوت دورتموند امید گل ۱.۶۸ را به ثبت رساند.

در آغاز نیمه دوم، رئال مادرید کمی از شدت حملات دورتموند کاست. در حالی که تیم ترزیچ تلاش می‌کرد از سمت راست و چپ موقعیت‌ها را ادامه دهد، بازیکنان آنچلوتی با تکیه به تجربی اروپایی برای تزریق زهر خود منتظر ماندند. در نهایت با جادوی بازیکنانی مثل تونی کروس و دنی کارواخال، کلاس کاری رئال مادرید به شهامت دورتموند چربید تا این تیم با دو گل کارواخال و وینیسیوس به پانزدهمین جام اروپایی‌اش دست یابد. گل اول کهکشانی‌ها روی پاس تونی کروس به ثمر رسید. آخرین یادگاری او برای رئال مادرید و فوتبال!

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید - دورتموند / امروز سه‌شنبه یک آبان ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۰
کد خبر: 61087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha