بایدن ۹ نفر دیگر از مقامات کاخ سفید را معرفی کرد

تیم انتقالی جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا، ۹ نفر را برای پست‌های کلیدی کاخ سفید معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تیم انتقالی جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا، ۹ نفر را برای پست‌های کلیدی کاخ سفید معرفی کرد.

شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گزارش داد: جو بایدن افراد جدیدی را برای پست‌های کلیدی در تیم خود برای کاخ سفید معرفی کرد.

خبرنگار این شبکه گفت: تیم انتقال قدرت بایدن ۹ عضو دیگر را برای پست‌های جدید برای کاخ سفید معرفی کرد. بایدن در بیانیه‌ای گفت که این افراد آماده مقابله با چالش‌های پیش روی آمریکا هستند. براساس این بیانیه رون کلان به عنوان رئیس آتی کارکنان کاخ سفید، آنتونی برنال به عنوان مشاور آتی دفتر همسر بایدن در کاخ سفید، مایک دانیلو به عنوان مشاور ارشد بایدن، جن مالی دیلون به عنوان معاون رئیس آتی کارکنان کاخ سفید، دانا ریموس به عنوان مشاور بایدن، جوسا ریمنوسو پانتالئون به عنوان رئیس کارکنان دفتر همسر بایدن، استیو ریچتی به عنوان مشاور رئیس جمهور، سدریک ریچموند به عنوان مشاور ارشد بایدن در امور روابط عمومی و ارتباطات، جولی رودریگوئز به عنوان مدیر دفتر امور بین المللی کاخ سفید و آنی توماسیتی به عنوان مدیر روابط داخلی آتی کاخ سفید انتخاب شده اند.

وی افزود: موضوع جالب توجه این است که بسیاری از اعضای تیم انتقال کاخ سفید را زنان تشکیل می‌دهند. نیمی از آن‌ها هم از افراد رنگین پوست هستند. به نظر می‌رسد تنوع موجود هم در زمان انتقال قدرت هم در زمان تشکیل دولت حفظ شود.

۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 7921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha