مربی جدید تیم ملی والیبال: آلکنو برای هدایت ایران طاقچه بالا گذاشت، اما بالاخره تصمیمش را گرفت

مربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: آلکنو ابتدا برای قبول پیشنهاد ایران به اصطلاح طاقچه بالا گذاشت، ولی پس از مشورت با فدراسیون والیبال روسیه و بازخورد مثبت آنها، تصمیم خود را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  خبرگزاری تسنیم، یک ایتالیایی دیگر به جمع ایتالیایی‌های حاضر در المپیک توکیو اضافه شد. «تومازو توتولو» مربی اهل ورونا و دستیار ولادیمیر آلکنو در تیم زنیت به همراه او به کارد فنی تیم ملی ایران اضافه خواهد شد تا برای سومین بار پس از آتن 2004 و ریو 2016، طعم حضور در المپیک را بچشد. توتولو که از سال 2013 در تیم زنیت کازان با آلکنو همکاری دارد به تازگی، گذرنامه روسی گرفته و حالا یک شهروند روس به حساب می‌آید.

توتولو در مورد حضور در کادر فنی تیم ملی ایران اظهار داشت: فدراسیون والیبال ایران مدت زیادی است که برای همکاری با ما ابراز تمایل کرده است. آنها به دنبال یک مربی سطح بالا با تجربه حضور در المپیک بودند. آلکنو تقریبا از همه تیم‌های مطرح دنیا از جمله لهستان، پیشنهاد همکاری داشته ولی جواب رد به آنها داده است. این بار اما به پیشنهاد ایران، چراغ سبز نشان داد. البته در وهله نخست به اصطلاح طاقچه بالا گذاشت ولی پس از مشورت با فدراسیون والیبال روسیه و بازخورد مثبت آنها، تصمیم خود را گرفت. فدراسیون والیبال ایران از ما برنامه خواست و آلکنو هم به من گفت: تام،‌ برنامه بده!

مربی جدید تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: هدف تیم ملی ایران، حضور در نیمه نهایی المپیک است. رسیدن ایران به یک چهارم نهایی تقریبا قطعی است، ولی در این مرحله هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

توتولو گفت: ترکیب تیم ملی ایران، سال‌هاست که تغییر نکرده و بازیکنان باتجربه در کنار جوانان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند. برخی اعضای تیم ملی ایران، جوانانی هستند که در مسابقات زیر 20 سال جهان، قهرمانی شده‌اند. المپیکی که ایران منتظرش بود می‌تواند المپیک بعدی باشد.

۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 8238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha