قیمت بیت کوین رکورد شکست

در معاملات شب گذشته قیمت بیت کوین رکورد تاریخی خود را که سه سال پیش به آن رسیده بود شکست و به مرز ۲۰ هزار دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از راشا تودی، در معاملات شب گذشته قیمت بیت‌کوین با عبور از رکورد قبلی ۱۹ هزار ۶۶۸ دلار که سه سال پیش به آن رسیده بود، بیشینه ۱۹ هزار و ۸۵۰ دلار را به ثبت رساند.

از ماه مارس تاکنون قیمت بیت کوین ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. آخرین بار در دسامبر ۲۰۱۷ بود که قیمت بیت‌کوین رقم بالای ۱۹ هزار را تجربه کرده بود.  

به گزارش فارس، هفته‌ای که گذشت البته بیت کوین روند نوسانی‌ای را تجربه کرده بود به گونه‌ای که پنجشنبه هفته پیش به ۱۶ هزار و ۲۰۰ دلار کاهش یافته بود.

شیوع ویروس کرونا به خصوص در آمریکا باعث شده بود که قیمت بیت‌کوین برای مدتی حتی به زیر ۴ هزار دلار برسد، اما از آن زمان به بعد به صورت مداوم افزایش یافته است.  

تقاضا برای ارزهای مجازی نیز در جهان افزایش یافته و همین امر به یکی از دلایل رشد قیمت بیت کوین در بازار جهانی منجر شده است. دیگر ارزهای مجازی مهم در بازار که به طور معمول روند قیمتی بیت کوین را طی می‌کنند نیز در معاملات شب گذشته شاهد رشد قیمت بودند، به گونه‌ای که اتریوم و ریپل هر کدام ۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند و لیتکوین هم ۱۱ درصد رشد قیمت داشت.  

در میان ۱۰ ارز مجازی برتر جهان از نظر ارزش بازار تنها تدر بود که در معاملات روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد.

۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۲
کد خبر: 9372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha