مترسکی به نام وزارت بهداشت!

حالا باید ببینم سفر به ترکیه با وضعیت قرمز کرونایی به نفع چه کسی بوده است و چه کسی توانسته رای دیگر اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا را به سمت خود جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری دانشجو، ستاد ملی کرونا با تعلیق پروازهای ترکیه موافقت نکرد! این صحبت سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور است که هزاران علامت سوال را در ذهن ها ایجاد می کند.

همچنین وی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا فعلاً در خصوص لغو پروازهای ترکیه به جمع بندی نرسیده است تاکنون در خصوص زمان طرح مجدد لغو پروازهای ترکیه، اظهار نظری به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده است. هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا به نتیجه رسیده و به ما ابلاغ کند، ما پروازها به ترکیه را متوقف می‌کنیم.

این در حالی است که وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت روز گذشته در توئیتی گفته بود: چهار روز از هشدار و درخواست وزیر بهداشت برای لغو پروازهای ترکیه میگذرد و مقامات هواپیمایی می‌گویند فعلا برنامه‌ای برای قطع پروازها به علت شیوع کرونا ندارند.

همچنین ۵ روز قبل نیز نمکی در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار لغو پروازهای ترکیه به ایران شده بود.

حالا باید ببینم سفر به ترکیه با وضعیت قرمز کرونایی به نفع چه کسی بوده است و چه کسی توانسته رای دیگر اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا را به سمت خود جذب کند.

جالب اینجاست که وضعیت کشور ترکیه نیز مانند عراق بود و در صحبت های ابتدایی سفرها سفر به کشور عراق غیر ممکن شد در اینجاست که نگاه ها به سمت شفافیت نبودن تصمیمات اتاق جنگ با کرونا پیش می رود.

البته باید بگوییم ستاد ملی مبارزه با کرونا در راس آن رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان رییس است باید هم به فکر منافع اقتصادی وزارت خانه مطبوع خود باشد تا سلامت مردم و عملا وزارت بهداشت به عنوان مترسکی در این ستاد حضور دارد و شاید این مساله است برای بی تدبیرترین دولت ایران زنده بودن یا نبودن مردمی که با رای آن ها روی کار آمده است مهم نیست.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 13148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha