جیب سازمان بورس ۲۰درصد کوچک شد/ شناسایی ۲ همت درآمد از اهالی ملاصدرا

معاون اجرایی سازمان بورس گفت:مجموعه سازمان در سال ۹۹، ۲۰۰۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی شده که از محل کارمزدها بوده است این در حالی است که از ابتدای مردادماه کارمزدها ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس نیوز، بهشتی سرشت معاون اجرایی سازمان بورس در نشست پرسش و پاسخ انتشار صورت‌های مالی سازمان بورس اظهار کرد: سال‌ها بود که انتشار صورت‌های مالی مطالبه می‌شد و امسال این اتفاق افتاد.

وی گفت:در مجموعه سازمان در سال ۹۹، ۲۰۰۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی شده که از محل کارمزدها بوده است این در حالی است که از ابتدای مردادماه کارمزدها ۲۰ درصد کاهش داشته است.

معاون اجرایی سازمان بورس افزود: در سال ۹۹، مبلغ ۱۷۷۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی شده، اما علی رغم درآمد خوب به طور شایسته نتوانستیم در زیرساخت‌ها سرمایه گذاری کنیم.

وی ادامه داد: سازمان در راستای کنترل ریسک و کمک به سرمایه‌گذاری خرد مبلغ ۱۸۳۶ میلیارد تومان را در صندوق تثبیت واریز کرد و تمام درآمدهای مازاد بر هزینه بعلاوه بخشی از درآمد مازاد برهزینه سال ۹۸ نیز به صندوق تثبیت واریز شد و ۲۲۳۵ میلیارد تومان از منابع صندوق را تامین کرد.

بهشتی سرشت بیان کرد: رویکرد رئیس سازمان در انتشار صورت مالی بسیار موثر بوده است و برای انتشار وزیر اقتصاد، شورای عالی بورس موافق بودند و نمی‌توان گفت چه شخص یا ارگانی تاکنون مخالف این موضوع بودند.

معاون اجرایی سازمان بورس تصریح کرد: سعی خواهیم کرد از این پس صورت‌های مالی را ۶ ماهه به صورت حسابرسی شده منتشر کنیم، اما مصوبه‌ای در این زمینه نداریم.

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: 15951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha