تینا آخوندتبار مغلوب شد/ من ناامید نمی شوم+تصاویر

تینا آخوندتبا بازیگر سابق سینمای ایران در مسابقه بوکس مغلوب حریف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا تینا آخوندتبار بازیگر نام آشنای سینمای ایران است که این روزها وارد دنیای ورزش  حرفه ای شده است. به گفته تینا آخوندتبار برای رسیدن به این نقطه از ورزش قید زندگی راحت را زده است. تینا آخوندتبار قبلا اعلام کرده بود قصد دارد کمربندقهرمانی بوکس را برای کشور بیاورد.

 تینا آخوندتبار بازیگر نام آشنای سینمای ایران بود که مدتی قبل تصمیم گرفت وارد دنیای ورزش شود. او در مسابقه جهانی بوکس شرکت کرد تا کمربند قهرمانی را به خانه بیاورد اما بازی را واگذار کرد.

تینا آخوندتبار چند عکس از مسابقه خود منتشر کرد و در شرح این عکس ها نوشت:

سلام به همگی میدونم که خیلیهاتون بازیهای من رو دنبال میکنید و منتظر نتیجه این بازی بودید و اینکه با تاخیر براتون پست رو میزارم معذرت میخوام چون درگیر سفر بازگشتم بودم.

این مسابقه برای من خیلی پر اهمیت بود و من تمام توانم رو بکار گرفتم تا با حریفی که قهرمان دو دوره قهرمانی المپیک بود مبارزه کنم بهتون بگم که من میتونم با ادمهای ضعیفتر از خودم مبارزه کنم .

ولی این من رو راضی میکنه که با کسایی مبارزه کنم که شاید خودشون هرگز شهامت گذاشتن این بازیهارو با این همه اختلاف با حریفشون رو نداشته باشن ولی من برای مبارزه با بهترینهای دنیا دارم با سخت ترین شرایط تمرین ،پیش میرم و برای جبران تمام اینها نهایت فشاررو به خودم میارم,.

نتیجه این بازی(کمترین فاصله و واگذاری با رای داورا بعد ١٠ راند) از نظر منی که در سن ۲۷سالگی پا به چنین رشته ای که باید از بچگی واردش شد گذاشتم خوب بود هر چند که رضایت من رو جلب نکرد ولی خودم میدونم که چی بمن گذشت تا به اینجا رسیدم.

من خیلی به خودم سخت گرفتم من چشمم رو به تمام خوشگذرونیها بستم و فقط تمرین کردم تا برسم به بر اورده شدن انتظاراتم از خودمبه امید اتفاقهای خوب من یک وعده ای به خودم برای زنان و دختران سرزمینم دادم که کمربند قهرمانی رو براشون بیارم و تا اون روز دست بردار نیستم.

میخوام براتون تابوها رو بشکنم و فاصله ها رو بردارم ما از هیچی همه چیز رو میسازیم میدونم که کمبود امکانات ناامیدتون میکنه ولی معمار قوی باشید خودتون بسازید ،بشینید به بنایی که ساختید نگاه کنید و لذت ببرید (برای ساختن زندگیتون منتظر هیچ مردی نباشید زیرا که اون مردها رو هم ما میسازیم)

ممنون از همراه همیشگیم

۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 16692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha