ناگفته های مهناز افشار از ترک ایران+همکاری جدید با هنرمندان مشهور ترکیه

مهناز افشار درباره دلیل انتخاب کشور آلمان برای زندگی و همچنین پروژه هنری تازه خود در کشور ترکیه توضیحاتی را ارائه کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل ازسیمرغ ،مهناز افشار بازیگر مشهور ایرانی است که مدتی قبل برای همیشه کشور را ترک کرد. مهناز افشار پس از ترک کشور در یک برنامه تلویزیونی به همراه دو خواننده لس آنجلسی داوری مسابقه را برعهده گرفت.

مهناز افشار به تازگی در یک مصاحبه تصویری علت اصلی ترک وکن و زندگی در آلمان را اعلام کرد.

مهناز افشار که این روزها برای انجام یک کار هنری به کشور ترکیه سفرکرده است در یک مصاحبه تصویری می گوید:

من بیشتر به خاطر اینکه دخترم در کشور آلمان به دنیا آمده است و همینجا زندگی می کند من هم به آلمان آمدم. البته باید بگویم که زندگی در آلمان را انتخاب نکردم بلکه برای زندگی در آلمان انتخاب شدم.

او در ادامه مصاحبه اش گفت: برای انجام کاری مشترک به ترکیه آمده ام.

مهناز افشار پس از حضور در مسابقه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت که در کشور سوئد برگزار شد، اکنون قصد دارد در پروژه‌ای در کشور ترکیه مقابل دوربین برود. 

این بازیگر در گفتگویی که به تازگی با یک رسانه ترکیه‌ای انجام داده عنوان می‌کند که در این پروژه قرار است با هنرمندان مشهور اهل ترکیه همکاری کند و به نظر او، پروژه‌ای تماشایی برای مخاطبان ایرانی و ترکیه‌ای خواهد بود.

او همچنین از دلایل انتخاب کشور آلمان برای زندگی کردن صحبت می‌کند. مهناز افشار حدود دو و نیم سال است که در این کشور به سر می‌برد. او در مصاحبه‌های پیشین خود اعلام کرده بود که مهاجرتش دائمی نخواهد بود. 

مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمدیاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در 4 خرداد 94 بود. 

۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 16865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha