کدام مجامع بورسی از تعطیلی ۶ روزه مستثنی شدند؟

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: نمایندگان سازمان بورس در مجامع حضور خواهند داشت و برگزاری مجامع به قوت خود باقی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بورس و اوراق بهادار در حالی از فردا ٢٩ تیرماه تا یکشنبه سوم مرداد فعالیت بورس ها را تعطیل اعلام کرده که حدود ١٢٠ شرکت بورسی و فرابورسی در این روزها مجامع عادی سالیانه خود را برگزار می‌کنند و بسیاری از شرکت‌ها فقط تا ٣١ تیر ماه فرصت قانونی برگزاری مجمع دارند.

محسن انصاری مهیاری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص برگزاری یا لغو برگزاری مجامع شرکت‌ها، با توجه به تعطیلی ۶ روزه ادارات تهران، اظهار کرد: با توجه به این که مطابق با قانون تجارت، شرکت‌ها موظف هستند حد اکثر تا ۴ ماه پس از پایان سال مالی نسبت به برگزاری مجمع عمومی عادی اقدام نمایند، بنابراین برگزاری مجامع به قوت خود باقی است.

این مقام نظارتی بیان کرد: اختیار برگزاری یا عدم برگزاری بر عهده هیات مدیره ناشران پذیرفته شده در بورس و فرابورس است اما در صورت برگزاری مجامع، نمایندگان سازمان بورس در مجامع حضور خواهند داشت و مشکلی از این بابت نیست.

طبق بررسی های که خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سایت کدال انجام داده است، مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت های که در روزهای تعطیل در استان تهران و البرز برگزار خواهند شد به شرح زیر است:

انتهای پیام/

۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 17750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha