گرایی با فن "سنجاب پرنده" به نیمه‌نهایی رفت + ویدیو/ ساروی به یک قدمی فینال المپیک رسید

نمایندگان اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با کسب دومین برتری به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان، در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوزو استارسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در حالیکه تا ۸ ثانیه مانده به پایان ۵ بر ۳ عقب بود ۲ امتیاز گرفت و با پرش بر روی سر و گردن حریف و اجرای فن سنجاب پرنده ۲ امتیاز گرفت تا با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری برسد و با یک برد دلچسب راهی نیمه نهایی شود. گرایی در نیمه نهایی به مصاف تاماش لورینچ از مجارستان می‌رود.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی پیش از این در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده ۲ طلای پان آمریکن از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید.

محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان و طلای آسیا، دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان رفت و در پایان با یک عملکرد درخشان، با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. ساروی برای رسیدن به فینال به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان می‌رود.

ساروی پیش از این در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

پیش از این امین میرزازاده نماینده سنگین وزن ایران راهی دیدار رده‌بندی شده و بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از ترکیه می‌رود. علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در روز نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفی از ارمنستان حذف شد.

دیدارهای نیمه نهایی از ساعت ۱۳:۴۵ امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نتایج تمامی مسابقات در ‌ وب‌سایت رسمی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو 

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 18296
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha