دولت را بدون کرونا تحویل می‌دهیم! + عکس

حسن روحانی اوایل فروردین امسال در جلسه ستاد ملی کرونا مدعی شده بود که با برنامه‌ریزی دولت، کشور را بدون کرونا تحویل دولت جدید خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی اوایل فروردین امسال در جلسه ستاد ملی کرونا مدعی شده بود که با برنامه‌ریزی دولت، کشور را بدون کرونا تحویل دولت جدید خواهد داد.
روحانی در آن جلسه گفته بود: بسیار مهم است که در اواسط مرداد که دولت را تحویل دولت بعد می‌دهیم، شرایط کرونا هم شرایط کنترل شده و مهار شده و ان‌شاءالله با یک مرگ و میر خیلی پایین و قابل قبول باشد. تلاش ما این است، پایان این دولت بتوانیم، دولتی را تحویل دهیم، بی‌کرونا، بی‌تحریم.
روحانی همچنین در سخنی غیرکارشناسی مدعی شده بود: به نظر من پیک این بیماری تمام شده است. علیرغم همه حرف‌ها، جهش و همه مشکلات، در مجموع در عالم یک پیکی داشته و این پیک آخرش است.

این وعده در حالی است که هم‌اکنون در روزهای پایانی دولت روحانی، شرایط کرونایی کشور به وخیم‌ترین شرایط خود از ابتدای شیوع کرونا رسیده است و اکثر شهرهای کشور قرمز شده‌اند. البته مردم ایران در این هشت سال به برعکس محقق شدن وعده‌های حسن روحانی عادت کرده‌اند.

وعده روحانی که عملی نشد/ دولت را بدون کرونا تحویل می‌دهیم!+ عکس

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 18355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha