پزشک نبود، دارو تجویز می‌کرد، گیر افتاد

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک پزشک قلابی که در فضای مجازی اقدام به تجویز دارو می کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از پلیس فتا، سرهنگ حمیدرضا سلطان‌آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک پزشک قلابی که در فضای مجازی اقدام به تجویز دارو می‌کرد، خبر داد و در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر رصدهای مستمر کارشناسان این پلیس، صفحه مجرمانه‌ای که در بستر فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع محصولات دارویی غیرمجاز می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: کارشناسان این پلیس پس از جمع آوری ادله جرم با اقدامات فنی و با هماهنگی مقام قضائی متهم اصلی پرونده به‌هویت «ی- ص» را شناسایی و دستگیر کردند.

سلطان آبادی با اشاره به کشف مقادیری داروی غیر مجاز از مخفیگاه متهم، گفت: وی که در ابتدا خود را پزشک معرفی کرده بود، پس از انتقال به پلیس فتا و رو به رو شدن با ادله جرم ضمن پذیرش بزه انتسابی به جرم خود اعتراف کرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع می‌باشد، افزود: اکثر داروهای ارائه شده دارای مجوز از وزارت بهداشت نبوده و به صورت زیرزمینی در کشور تولید و یا توسط افراد سودجو به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
کد خبر: 18808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha