بازیگر سریال احضار همراه با مادرش کرونا گرفت +عکس

غزال نظر بازیگر و مادرش به دلیل ابتلا به کرونا در منزل قرنطینه شده و تحت درمان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا غزال نظر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال «احضار» ایفای نقش کرده است، مبتلا به کرونا شده و همراه با مادرش در منزل تحت درمان است.

او درباره شرایط جسمی‌اش گفت: چند روزی است که من و مادرم به کرونا مبتلا شدیم. فعلا در خانه هستیم و تحت نظر پزشک دارو مصرف می‌کنیم.

نظر ادامه داد: خوشبختانه من درگیری ریه ندارم اما ریه مادرم پنج درصد درگیر شده است. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از بین برود و آرامش و سلامتی به مردم بازگردد.

غزال نظر در سال ۱۳۸۵ با فیلم تلویزیونی «تنگنا» جلوی دوربین رفت و پس از آن در فیلم‌های «بی‌پولی» (۱۳۸۶)، «آینه شیطان» (۱۳۹۵)، «تا ده بشمار» (۱۳۹۶)، «مقیمان ناکجا» (۱۳۹۶)، «هزارتو» (لابیرنت) (۱۳۹۷)، «شین» (۱۳۹۷)، «یک آرایش ساده» (۱۳۹۹) و «قطع فوری» (۱۳۹۹) و سریال‌های «ملکاوان» (۱۳۹۸) و « احضار » (۱۳۹۹) به ایفای نقش پرداخته است.

غزال نظر

بیوگرافی غزال نظر

غزال نظر متولد اردیبهشت ۱۳۶۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون شد و حالا علاوه بر حضور در سینما کار وکالت هم می کند.نام اصلی اش فاطمه بوده و تنها یک برادر دارد و پدرش سال هاست فوت کرده است.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ وقتی تنها ۱۴ سال داشت از تئاتر شروع کرد تا اینکه بعد از چند تجربه ، سال ۱۳۸۵ با فیلم تلویزیونی تنگنا جلوی دوربین رفت

در فیلم تنگا کنار بازیگرانی مشهوری چون شهاب حسینی ، سروش صحت، جعفر دهقان و نیما رئیسی تجربیات ارزشمندی بدست آورد

همکاری با شهاب حسینی

بعد از چند سال دوری از سینما و تلویزیون بخاطر تحصیلات عالیه در سال ۱۳۹۶ با فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به نویسندگی و کارگردان شهاب حسینی دوبار به جلوی دوربین بازگشت.

از تئاتر تا هزارتو

خانم بازیگر در سال ۱۳۹۶ در تئاتر شهاب حسینی هم حضور داشت و در سال ۱۳۹۷ دوباره با این چهره محبوب در فیلم هزارتو تجربه جدیدی بدست آورد

در فیلم هزار تو بازیگرانی چون فرزاد حسنی، متین ستوده و مجتبی جباری حضور داشتند

غزال نظر در سریال ملکاوان

خانم بازیگر بعد از سال ها حضور موفق در تئاتر و بخصوص در سینما اولین بار در سال ۱۳۹۸ با سریال ملکاوان از شبکه ای فیلم بازی در تلویزیون را تجربه کرد

نازنین فراهانی ،کمند امیر سلیمانی و داریوش فرهنگ از جمله بازیگران این مجموعه است.

شغل دوم

خانم بازیگر با نام اصلی فاطمه نظر در چند سال اخیر ترافیک کاری چشمگیری داشته و حالا در قامت وکیل پایه یک دادگستری ، کار مشاوره حقوقی نیز انجام می دهد.

غزال نظر

نیکول کیدمن ایرانی !

سبک پوشش و استایل این بانوی بازیگر می تواند در آینده او را به گزینه مناسبی برای فعالیت در تبلیغات و تیزرهای برندهای مختلف تبدیل کند

او از نظر قیافه شباهت هایی به نیکول کیدمن بازیگر آمریکایی دارد.

در سریال احضار

غزال نظر فروردین ۱۴۰۰ با سریال احضار در ماه رمضان با نقش رها بعد از دو سال دوری از تلویزیونی به این قاب بازگشت

فراغت با ورزش

غزاله نظر اوقات فراغت خود را با ورزش سنگ ‌نوردی داخل سالن و پدل (ورزش ترکیبی تنیس ، بدمینتون و اسکول) پر می کند.

۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 18824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha