جام‌ جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی / دو تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند + ویدیوی خلاصه دو بازی

با پایان یافتن دو بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم‌های آرژانتین و برزیل حریفان خود را شکست دادند و روز چهارشنبه ۷ مهر ماه دیدار خواهند کرد تا یکی از فینالیست‌ها مشخص شود. 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی از امروز با برگزاری دو بازی آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله دو تیم آرژانتین و روسیه، قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته رقابت‌های جام جهانی به مصاف هم رفتند. در این بازی حساس دو تیم در پایان وقت قانونی و اضافه به تساوی ۱-۱ رسیدند. در ضیافت ضربات پنالتی این تیم آرژانتین بود که خوب عمل کرد و با نتیجه ۵ بر ۴ تیم قدرتمند روسیه را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

آرژانتینی‌ها در دوره قبل موفق شده بودند در فینال جام‌جهانی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد روسیه عبور کرده و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورند. روس‌ها برای انتقام آن شکست، امروز با تمام توان وارد میدان شده بودند که موفق نبودند.



در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های مراکش و برزیل رو در روی هم قرار گرفتند. این بازی مهم نیز همانند بازی آرژانتین و روسیه، از حساسیت زیادی برخوردار بود و در پایان برزیلی‌ها با تک گل رودریگو از روی ضربه راه دور، برنده این مسابقه شدند. بدین ترتیب سه روز بعد یعنی چهارشنبه ۷ مهر ماه ساعت ۲۰:۳۰ در دیدار نیمه‌نهایی، تیم‌های آرژانتین و برزیل با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا یکی از فینالیست‌ها مشخص شود. 

در دو دیدار حساس و مهم فردا دوشنبه ۵ مهر ماه، تیم اسپانیا به مصاف همسایه خود تیم پرتغال خواهد رفت. در بازی دوم که برای فوتسال‌دوستان و علاقمندان فوتبال از اهمیت خاصی برخوردار است، تیم ملی کشورمان در مصاف با تیم قزاقستان برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی خواهید جنگید. برندگان خوش شانس این دو مسابقه، روز پنجشنبه ۸ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت تا دیگر فینالیست جام جهانی لیتوانی معلوم شود. 

برنامه کامل مسابقات جام‌ جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات جام‌جهانی فوتسال لیتوانی ۲۰۲۱ 

۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 20428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha