این خودرو امروز ۵۰۰ میلیون تومان زیر ارزش بازار معامله شد + جزئیات

در معاملات امروز (دوشنبه ۲۴ بهمن) بورس کالا ۶۱۰ کامیون عرضه شد، که برای این تعداد ۱۲۰۰ نفر متقاضی وجود داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار ایبِنا، امروز ۱۵۰ دستگاه کامیونت FORCE متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که بدون رقابت و با همان قیمت پایه فروخته شد.
با توجه به این که قیمت نهایی این کامیون با احتساب مالیات، هزینه‌های جانبی و خواب پول و بدون هزینه کاربری به یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد و قیمت بازار این خودرو حدود یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است، خریداران کامیونت فورس ۶ تن جا خوابدار ۵۰۰ میلیون ارزان‌تر از بازار معامله شد.

این خودرو ۵۰۰ میلیون تومان زیر ارزش بازار معامله شد


کامیونت FORCE با ۲۳ درصد رقابت معامله شد


۷۰ دستگاه کامیونت FORCE متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه ۸۹۳ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۲۳.۳۳ درصدی با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان فروخته شد. متقاضیان این خودرو ۱۰۰ نفر بودند.


کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ با ۶۸ درصد رقابت معامله شد


۶۰ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ متعلق به سیبا موتور با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با ۶۸.۹۴ درصد بالاتر از قیمت پایه یعنی به قیمت ۴ میلیارد و ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان فروخته شد.


کامیون کشنده EM POWER با ۳۵ درصد رقابت معامله شد


۱۰۰ دستگاه کامیون کشنده EM POWER متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۵.۸۲ درصدی با قیمت ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۶۰ هزار تومان فروخته شد.


۸۰ دستگاه کامیون کشنده کامیونت فورس ۸.۵ تن خوابدار متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه ۹۸۳ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با ۳۴.۴۲ درصد بالاتر از قیمت پایه یعنی به قیمت ۳ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان فروخته شد.


همچنین ۱۵۰ دستگاه کامیونت فورس ۶ تن کابین خوابدارمتعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با ۱۵.۴۸ درصد بالاتر از قیمت پایه یعنی به قیمت ۱ میلیارد و ۷۷ میلیون تومان فروخته شد.

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر: 39300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha