جنجال واگذاری ۷۰ ماشین شاسی بلند به نمایندگان مجلس؛نامه وزیر صمت به دادستان:رسیدگی کنید

فاطمی امین با ارسال نامه‌ای از دادستان کل کشور خواست به خبر نادرست واگذاری خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وی رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والسملین محمدجعفر منتظری از وی خواست به خبر نادرست واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

در ادامه این نامه آمده است: چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.

گفتنی است روز گذشته علیرضا بیگی نماینده مجلس از صحت خبر اعطای ۷۰ خودروی صفر شاسی بلند به نمایندگان مجلس خارج از روال معمول و ارتباط آن با استیضاح وزیر صمت خبر داد. او این سخن را در واکنش به تکذیب دولت اعلام کرد.

علیرضا بیگی نماینده مجلس با اشاره به تکذیبیه اعطای ۷۰ خودرو به نمایندگان مجلس گفت: خوشبختانه در این مورد حراست مجلس وارد شده و بررسی کرده است اینکه چنین اتفاقی افتاده است و خودروسازان مبادرت به این کرده اند که به تعدادی از نمایندگان مجلس این خودرو را خارج از روال متعارف تحویل دهند مسجل است و در این مورد ابهامی وجود ندارد.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 41885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha