خبر خوش برای متقاضیان خرید خودرو

مهدی تقدسی اظهار کرد: سامانه یکپارچه عرضه خودرو شهریور امسال برای متقاضیانی که در دور دوم عرضه، خودرویی به آنها تخصیص نیافته است، باز می‌شود تا دوباره نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: شرایطی فراهم شده است تا متقاضیان خرید خودروهای کرمان‌موتور که در دور دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند و خودرو به آنها تخصیص داده نشده بود، از این شرکت خودرو خریداری کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو با بیان اینکه درحال‌حاضر سامانه یکپارچه باز نشده است، افزود: شرکت کرمان‌موتور به‌تازگی اعلام کرده برای تحویل خودرو به مشتریان ظرفیت‌هایی دارد؛ بنابراین با توجه به ظرفیت و آمادگی این شرکت برای تحویل خودرو، اسامی افرادی که در دور دوم در سامانه یکپارچه خودرو برای خرید خودرو از شرکت کرمان‌موتور ثبت‌نام کرده بودند، به این خودروساز ارسال کرده‌ایم و لذا متقاضیان خرید خودرو در دور دوم سامانه که به علت محدودیت ظرفیت خودرویی به آنها تخصیص داده نشده بود، اکنون می‌توانند با ثبت‌نام در سایت کرمان‌موتور خودروی موردنظر خود را تحویل بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه این متقاضیان درحال‌حاضر نیازی نیست که در سامانه ثبت کنند، بیان کرد: زیرا این افراد قبلا ثبت‌نام خود را در سامانه انجام داده بودند اکنون فقط باید در سایت کرمان‌موتور ثبت‌نام کنند و بقیه مراحل را تا تحویل خودرو در آنجا طی کنند.

وی بیان کرد: آمار دقیقی از تعداد متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در دور دوم که برای خرید خودرو از کرمان‌موتور اقدام کرده بودند و خودرویی به آنها تخصیص داده نشد، نداریم. این متقاضیان به صورت تقریبی بین ۱۵ تا ۲۰هزار نفر هستند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو بیان کرد: از آنجا که این متقاضیان ۳درصد باقیمانده در دور دوم هستند که قبلا فرآیند ثبت‌نام دور دوم را طی کرده‌اند و مبلغ ۱۰۰میلیون تومان را نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند، بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزین» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیازی نیست دوباره پولی را نزد بانک بلوکه کنند.

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 45716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha