رئیس فدراسیون قایقرانی: از مردم و معدود حامیان قایق‌رانی عذرخواهی می‌کنم

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دختران و پسران من تمام تلاش خود را کردند و کم‌فروشی نکردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فینال رقابت‌های آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز با حضور ۸ قایقران ایران در ۶ ماده برگزار شد و ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن عذرخواهی از مردم گفت: شرمنده مردم عزیز ایران هستم و بابت نتایجی که به‌دست آمد عذرخواهی می‌کنم. اما دختران و پسران من تمام تلاش خود را کردند و کم‌فروشی نکردند و باعث افتخار من هستند. به همان‌اندازه که کسب مدال‌شان برایم ارزشمند است، تلاش‌شان برای رسیدن به مدال هم برایم ارزشمند بود. شاید انتظارات من بیش از حد بود.

وی افزود: از تمام مربیان و ورزشکارانی که ۵ سال تمام زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم که با کمبودهای فدراسیون مدارا کردند و خود را به اینجا رساندند. رقبای ورزشکارانم ضعیف نبودند و کسانی بودند که در فینال A المپیک حضور داشتند و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاده بودند. البته با توجه به تلاش بچه‌ها که با رکوردهای خوب توام بود، نمایندگان ما عالی بودند و امیدوارم فردا نتایج خوبی کسب کنند.

سهرابیان ادامه داد: باز هم از مردم عزیزم و معدود کسانی که از فدراسیون قایق‌رانی حمایت کردند، عذرخواهی می‌کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در واکنش به حضور رکسانا رازقیان در فینال اسلالوم و نتایج مورد انتظار از او گفت: در اسلالوم و آب‌های خروشان تاکنون به مدارج بالا نرسیده‌ایم. خوشبختانه رکوردهای رازقیان بسیار خوب است و رنکینگ خوبی هم نسبت به گذشته این رشته در ایران دارد. امیدورام تلاش‌هایش به نتیجه برسد. البته کشورهای چین، چین تایپه، تایلند و ژاپن کشورهایی هستند که در این ماده در دوره‌های گذشته المپیکی شدند. این کشورها اردوهای بلند مدت اروپایی با مربیان بسیار مجرب دنیا برگزار می‌کنند. امیدورام رازقیان هم با توجه به تمرین و در کنار آن ادامه تحصیل در فرانسه، بهترین نتایج را کسب کند.

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 47611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha