صعود ساروی و میرزازاده به فینال بازی‌های آسیایی/ ۲ مدال طلا در انتظار کشتی فرنگی ایران + فیلم

دو نماینده ایران در روز پایانی کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی با شکست رقبایشان راهی دیدار فینال شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت‌های روز دوم و پایانی کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در هوانگژوی چین، محمدهادی ساروی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده یک طلا و دو برنز جهان و یک برنز المپیک، در نخستین مبارزه خود مقابل رستم آساکولف ازبک و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان روی تشک رفت و در پایان با نتیجه شش بر سه به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ساروی در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اوزور ژوژوپبیکف از قرقیزستان رفت و در ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

فیلم کشتی را ببینید

ساروی در نیمه‌نهایی هم در همان وقت نخست با امتیاز عالی هشت بر صفر مقابل اسلام اومایف از قزاقستان با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. ساروی در فینال مقابل یی منگ لی از چین به میدان می‌رود.

فیلم کشتی را ببینید

امین‌ میرزازاده، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان، در نخستین مبارزه مقابل پانفوئک از تایلند به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید. میرزازاده در دومین مبارزه نیز مقابل کورایف از ترکمنستان ۹ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی علیخان سیزداکف از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر یک برد و راهی فینال شد. میرزازاده در فینال مقابل ژی منگ از چین مبارزه می‌کند.

فیلم کشتی میرزازاده را ببینید

دیدارهای فینال و رده‌بندی دو وزن پایانی این مسابقات از ظهر امروز پنج‌شنبه آغاز می‌شوند.

فرنگی‌کاران ایران در روز نخست این مسابقات صاحب دو مدال نقره و یک برنز شدند.

۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 47700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha