طوفان لوکاکو آذربایجان را به باد داد + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی بلژیک موفق شد در یک بازی خانگی در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آذربایجان را ۵-۰ شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی بلژیک برای اینکه بتواند شانس صدرنشینی در گروه F مقدماتی یورو را بالاتر از اتریش داشته باشد، نیاز به یک پیروزی خانگی داشت و برای این امر با درخشش لوکاکو در نیمه اول و لئاندرو تروسار در نیمه دوم کار سختی مقابل آذربایجان نداشت.

فیلم خلاصه بازی دو تیم بلژیک و آذربایجان

بلژیک با همین انگیزه بازی را تهاجمی آغاز کرد و اولین گل این تیم را روملو لوکاکو در دقیقه در دقیقه ۱۷ با پاس جرمی دوکو، ستاره این روزهای منچسترسیتی، به ثمر ‏رساند.

آذربایجان در دقیقه ۲۴ به دلیل کارت زرد دوم ادی اسرائیلوف ۱۰ نفره شد تا شب سختی در انتظار این تیم باشد.

در دقیقه ۲۶ کاستانیه با یک ضربه سر عجیب در محوطه جریمه توپ را به لوکاکو رساند تا این بازیکن گل دوم خود را به ثمر برساند.

‏ستاره پر حاشیه رم در دقیقه ۳۰ موفق به هت‌تریک شد. ووت فائس توپی را روی دروازه ارسال کرد و مهاجم تنومند بلژیکی روی سر همه مدافعان آن را با ضربه سر به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد.

هفت دقیقه بعد در دقیقه ۳۷ لوکاکو گل چهارم خود را به ‏ثمر رساند. بازی در نیمه اول با برتری مطلق ۴-۰ بلژیک به پایان رسید. و این تیم مالکیتی ۸۰ درصدی بر توپ و میدان داشت.

1956233

بر خلاف نیمه اول طوفانی، در نیمه دوم با تعویض روملو لوکاکو که حالا با ۱۳ گل زده بالاتر از کیلیان امباپه صدرنشین گلزنان مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ است و یوری تیلمانس و به میدان آمدن عناصر دفاعی‌تر بلژیک نشان داد که قصدی برای فشار مضاعف را در این بازی ندارد.

بلژیک توپ و میدان را مدیریت کرد و تنها در دو موقعیت توسط یانیک کاراسکو و لئاندرو تروسار تهدید جدی به روی دروازه آذربایجان ایجاد کرد که این بازیکنان در تمام کنندگی موفق ظاهر نشدند.

1956235

در دقیقه ۹۰ بازی اما تروسار باانگیزه که این روزها در آرسنال هم خوش می‌درخشد، یک توپ بادآورده را از وسط محوطه جریمه به گل تبدیل کرد تا در پیروزی پرگل تیمش سهم داشته باشد. بازی با نتیجه ۵-۰ به پایان رسید. با این نتیجه، بلژیک به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد.

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 49235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha