به گزارش گروه کشاورزی و صنایع غذایی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سید سعید راد با اعلام اینکه برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی چند روش پیشبینی شده است، افزود: خرده فروشی به شهروندان، توزیع عمده محصولات تولیدی بین بهرهبرداران در میدان میوه و تره بار محل عرضه محصول و بازارهای تابعه آن و توزیع و عرضه مؤثر، مستمر و مستقیم محصولات تولیدی در قالب اختصاص محلهای عرضه مستقیم تک محصولی از جمله این روشهاست.
وی با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای تعدیل، تثبیت و تنظیم بازار محصولات پرمصرف به منظور کمک همزمان به تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، برنامهریزی شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا، نسبت به اختصاص اماکن عرضه مستقیم انواع محصولات کشاورزی تک محصولی به ویژه «گوجه فرنگی گلخانهای» به تولیدکنندگان واجد شرایط دارای معرفینامه از سوی سازمانهای جهادکشاورزی استانهای محل تولید با تسهیلات ویژه و شرایط آسان اقدام شده است.
گفتنی است، استانهای تهران، البرز، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، فارس، همدان و کرمان (جیرفت و کهنوج) از جمله استانهایی هستند که انتظار میرود با اجرای این طرح، نسبت به عرضه مستقیم محصول «گوجه فرنگی گلخانهای» خود در میادین میوه و تره بار تهران اقدام کنند.
انتهای پیام/
نظر شما