بورس از زمستان دل نمی‌کند + نقشه کامل

در معاملات روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران هزار و ۵۱۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۱۸ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش هزار و ۷۹۴ واحدی در رقم ۷۳۰ هزار و ۲۳۶ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با رشد ۴ واحدی به رقم ۲۴ هزار و ۸۵۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۱۶۱ واحد به سطح ۱۳۴ هزار و ۶۲ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص‌های بازار سهام

امروز فولاد، میدکو و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای فملی، شیران و وبصادر از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای بپاس، هرمز و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای وسپهر، فصبا و مادیرا بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد خودرو بیشترین تراکنش را داشت و شپنا و خگستر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز آردینه، فصبا و بیوتیک بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۸۴ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۶۶ هزار و ۳۳ میلیارد تومان بود که ۷۸ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز تشکیل می‌دهد.

ارزش معاملات خرد نیز با کاهش ۱۴ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۳ هزار و ۸۳۷ میلیارد تومان رسید.

021226

بیشترین ارزش معاملات

در معاملات امروز نماد فملی بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن ۴۲۳ میلیارد تومان بود.

پس از فملی، وبانک بیشترین ارزش معاملات را داشت و خودرو رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن، دو نماد خساپا و خگستر در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

بیشترین حجم معاملات

در جدول حجم معاملات نیز سهام فملی با تعداد ۶۶۴ میلیون و ۵۴۷ هزار سهم در صدر قرار گرفته است. شستا در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به وپارس تعلق داشت. دو نماد خودرو و خساپا نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات شنبه، ۲۹ نماد صف خرید داشتند و ۶۲ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۴۳ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۸۹ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۱۲ درصدی به ۲۸۰ میلیارد تومان رسید.

نقشه بازار سهام بر مبنای ارزش معاملات

بورس از زمستان دل نمی‌کند + نقشه کامل

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 53441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha