خشم هواداران فرانسه از اقدام عجیب امباپه بین دو نیمه بازی با اسپانیا

اقدام کیلیان امباپه در بین دو نیمه بازی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا، خشم هواداران را در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، کاپیتان تیم ملی فرانسه، بدون ماسک محافظ خود، با یک پاس دیدنی به رندال کولو موانی کمک کرد تا فرانسه را پیش بیندازد.

اسپانیا اما با گلزنی لامین یامال، پدیده ۱۶ ساله، که ستاره این بازی‌ها بوده است، نتیجه را مساوی کرد و پس از او، دنی اولمو توانست گل برتری را به ثمر برساند و اسپانیا با همین نتیجه به فینال یورو برسد.

در حالی که تیم‌ها در بین دو نیمه به رختکن می‌رفتند، صحنه‌های عجیبی دیده شد. در پخش شبکه بی‌بی‌سی، امباپه بدون پیراهن دیده شد و پیراهن قرمز اسپانیا را در دست داشت، به نظر می‌رسید که او در بین دو نیمه پیراهنش را با یکی از بازیکنان اسپانیا تعویض کرده است.

2052281

این اقدام امباپه واکنش‌های بسیاری در پی داشت و بسیاری از هواداران از او انتقاد کردند. یکی نوشت: «امباپه در بین دو نیمه پیراهنش را تعویض کرد. اگر این بازی در شبکه ITV پخش می‌شد، روی کین خیلی عصبانی می‌شد.»

دومی گفت: «چرا امباپه در بین دو نیمه پیراهنش را با بازیکن اسپانیا عوض کرد؟»

سومی اضافه کرد: «آیا امباپه واقعاً در بین دو نیمه پیراهنش را تعویض کرد آن هم در حالی که تیمش عقب بود؟ اگر درست دیده باشم، این کار خیلی اشتباه است. موافق نیستم.»

هنوز مشخص نبود کدام بازیکن اسپانیا پیراهنش را با امباپه تعویض کرده است اما این اقدام برای بازیکن ۲۵ ساله در شرایطی که تیمش عقب بود، زیاد قابل قبول به نظر نمی‌رسد.

۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 57359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha