توافق انجام شد؛ ۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ به حساب پرسپولیس

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه الوکره در زمینه صدور رضایت‌نامه عبدالکریم حسن توانسته‌اند به توافقات چشمگیری با مدیران باشگاه پرسپولیس برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ یالاخره پس از کش و قوس های زیاد، عبدالکریم حسن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از جمع سرخ پوشان جدا شود. گفته می شود پرسپولیسی ها که با افزایش سقف بودجه مخالف هستند از جدایی عبدالکریم حسن مبلغی حدود ۷۰ میلیارد تومان به جیب خواهند زد و این رقم به سقف بودجه پرسپولیس هم اضافه خواهد شد.

تشکر باشگاه قطری از پرسپولیس

عبدالکریم حسن زمستان سال قبل به پرسپولیس پیوست و در نیم فصلی که به میدان رفت عملکرد بسیار خوبی داشت.

این مدافع قطری یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت با این حال اصرار او به جدایی و بازگشت به لیگ ستارگان قطر باعث شد تا سرخپوشان به ناچار با جدایی او موافقت کنند.

به نوشته الرای، باشگاه الوکره از پرسپولیس به خاطر همکاری در انتقال عبدالکریم حسن تشکر کرد.

شیخ خلیفه بن حسن آل ثانی، رئیس باشگاه الوکره گفت: از باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم که به خوبی عبدالکریم حسن را درک کرد و به تصمیم او برای جدایی احترام گذاشت. از همه مسئولان این باشگاه ایرانی به خاطر همکاری خوبی که با ما داشتند تشکر می کنیم.

پرسپولیس در سمت چپ خود به مشکل خورده است چرا که علی نعمتی هم راهی فولاد شد. سرخپوشان برای جایگزینی عبدالکریم حسن قصد دارند که با یک مدافع مراکشی قرارداد امضا کنند و باید دید که در نهایت می توانند یحیی عطیه‌الله را جذب کنند یا مجبورند سراغ گزینه دیگری بروند.

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 57856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha