هراس کمپین ترامپ از افزایش سریع محبوبیت هریس

کمی بیش از دو هفته پیش، کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ چشم‌اندازی از یک استراتژی ملی گسترده داشت که منجر به پیروزی قاطع در نوامبر می‌شد. اما حالا آن‌ها در مواجهه ناگهانی با نامزدی جوان‌تر و محبوب‌تر مجبور به تغییر استراتژی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اکنون در حالیکه جمهوریخواهان تلاش می‌کنند تا کامالا هریس را که ماه گذشته به سرعت به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات جایگزین جو بایدن شد، مغلوب کنند، مشاوران ستاد انتخاباتی می‌گویند که آنها در حال تنظیم مجدد برنامه برای محافظت از ایالت‌هایی هستند که زمانی برایشان نقاط امن در انتخابات محسوب میشد.

کوری لواندوفسکی، مشاور قدیمی رئیس جمهور سابق، به رویترز گفت: «رقابت تغییر کرده است.» اگرچه او گفت که این رقابت همچنان به نفع ترامپ است. «بسیاری از ما می‌خواستیم به طور فعال در برابر جو بایدن رقابت کنیم. ما نسبت به رقابت خود احساس خوبی داشتیم.»

ترامپ و متحدانش علنا به شدت تلاش کرده‌اند تا هریس کالیفرنیایی را به عنوان یک لیبرال تندرو معرفی کنند و او را به سیاست‌های نامحبوب بایدن در مورد مهاجرت و تورم مرتبط کنند. آنها می‌گویند مهم نیست که با بایدن یا هریس روبرو شوند.

اما به گفته ۹منبع آن‌ها هریس را مخالفی بسیار سرسخت‌تر از بایدن می‌دانند که ماه‌ها در مواجهه با تردیدها در مورد هوشیاری ذهنی‌اش و تضعیف محبوبیت در نظرسنجی‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد.

ترامپ

رویترز با ۱۲ کارمند کمپین، مشاور و کمک کننده به کارزار ترامپ مصاحبه کرد. آن‌ها کمپین را این‌طور توصیف کردند که در حال درک استراتژی جدیدی است. زیرا با نامزد دموکرات جوانتر و پویاتری روبرو شده که به پایگاه دموکرات‌ها نیرو بخشیده و صدها میلیون دلار در عرض چند روز جمع آوری کرده است.

یکی از مشاوران ارشد ترامپ که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد تا آزادانه‌تر درباره مذاکرات داخلی صحبت کند، گفت: «برای همه واضح است که او می‌تواند برنده شود.»

وقتی از تیم ترامپ در مورد چشم انداز کوچک شدن نقشه ایالت‌های مهم سوال شد، گفتند که استراتژی آن‌ها از زمانی که هریس نامزد دموکرات شده است، تغییر نکرده است.

عمار موسی، سخنگوی ستاد انتخاباتی هریس، گفت که ترامپ و ونس کشور را به عقب می‌برند، در حالی که هریس کشور را به جلو می‌برد.

منابع ترامپ که رویترز با آنها صحبت کرد به سه موضوع اشاره کردند: تأخیر در انتشار تبلیغات حمله علیه هریس، که به عنوان مسئله کلیدی برای اشاره به نقاط ضعف درک شده حریف تلقی می‌شود. تردید در میان برخی از رهبران جمهوری‌خواه و کمک کنندگان در مورد انتخاب سناتور جی‌دی ونس به عنوان معاون. و نگرانی در مورد خود ترامپ در حالی که تلاش‌های مشاورانش برای حمله به هریس بر اساس مواضع سیاستی او را زیر پا می‌گذارد.

هریس این هفته فرماندار مینه سوتا، تیم والز، که یک شهروند ایالت‌های مرکزی است و ساده صحبت می‌کند را به عنوان نامزد معاون ریاست جمهوری خود معرفی کرد.

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 58437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha