ششمین روز صعودی متوالی بورس تهران + نقشه بازار

امروز برای ششمین روز معاملاتی متوالی بورس تهران رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در معاملات روز شنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۲۲ هزار و ۳۸۶ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۵ هزار و ۷۸۰ واحدی در رقم ۶۵۴ هزار و ۵۱ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس ۱۱۶ واحد رشد کرد به رقم ۲۱ هزار و ۱۱۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش هزار و ۶۰ واحد به سطح ۱۱۲ هزار و ۶۰۴ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص کل بورس و فرابورس

امروز نمادهای فملی، فولاد و فارس نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای فولاژ، وامید و امین نمادهای قرمزپوشی بودند که بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای شگویا، آریا و فزر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل داشتند و نمادهای بپاس، زماهان و شکام بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد فولاد بیشترین تراکنش را داشت و فملی و غزر در رتبه‌های بعدی بیشترین تراکنش قرار گرفتند. در فرابورس نیز شکام، خنور و فزر بیشترین تراکنش را داشتند.

030610

ارزش معاملات‌ بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۴ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود که ۴۲ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز تشکیل می‌دهد.

امروز ارزش معاملات خرد سهام با افت ۴ درصدی نسبت به روز شنبه به رقم ۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان کاهش یافت.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات شنبه، ۴۸۱ نماد صف خرید داشتند و ۸۹ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۱۲۳ درصدی نسبت به روز کاری قبل به هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۱۷ درصدی به رقم ۳۳۸ میلیارد تومان رسید.

نقشه بازار بورس

ششمین روز صعودی متوالی بورس تهران

۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 59234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha