صدرالدین حجازی بازیگر نقش‌های ماندگار همچنان در کماست

براساس پیگیری‌های خانه سینما، شرایط جسمی صدرالدین حجازی تغییر نکرده و او همچنان در کما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در شرایطی که از نیمه شب گذشته خبر درگذشت صدرالدین حجازی در فضای مجازی منتشر شده و حتی به اطلاع منابع رسمی هم رسیده بود، طبق تایید همسر این بازیگر و نیز براساس پیگیری‌های خانه سینما، شرایط جسمی صدرالدین حجازی تغییر نکرده و او همچنان در کما است.

صدرالدین حجازی بازیگر ۷۶ ساله که در دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده، مدت‌ها قبل درگیر بیماری سرطان شد و در این مدت از مشکلات جسمی زیادی رنج برده است.

وی در سال ۱۳۲۷ در شهرضا متولد شد. فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد. در سال ۱۳۴۸ به دانشگاه هنر راه یافت. در طول دوران دانشجویی نمایشنامه های «تله»، «صیادان» و ... را گارگردانی کرد و در نمایشنامه های «منطقه ی جنگی»، «آموزگاران» و ... بازی کرد. حجازی در سال ۱۳۵۶ به عنوان بازیگر نقش اول مرد شناخته شد و موفق به دریافت اسب طلا شد. از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۳ سرپرستی مجتمع دانشسراهای هنر را به عهده داشت و در سال ۱۳۶۴ به مدیریت تالار آبگینه نائل گردید. وی علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی نیز پرداخت که مهمترین آنها عبارتند از: «کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر».

۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 59416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha