فیلم | سید جواد هاشمی درباره گلشیفته فراهانی: آنها که به جای اندوه چشمانش، بدنش را دیدند کثیف‌اند

صحبت‌های جنجالی و جسورانه سیدجواد هاشمی در مورد گلشیفته فراهانی در گفتگو با علی ضیاء: آدم لجنی هستی اگر در آن عکس اندوهِ چشمان گلشیفته را ندیدی…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جواد هاشمی، بازیگر سینمای ایران که به عنوان یکی از چهره‌های «سینمای دفاع مقدس» شناخته می‌شود، در یک گفتگو که بخش‌هایی از آن جداگانه منتشر شده، درباره عکس برهنه گلشیفته فراهانی گفت کسانی که به جای «اندوه چشمان» این «دختر منحصر به فرد ایرانی»، بدن برهنه‌اش را دیدند، «کثیف» هستند.


«آنهایی که با این عکس چشمانش را ندیدند، بدن برهنه‌اش را دیدن، آدم‌های کثیفی هستند. معلوم است که اندوه چشمانش را ندیدی، تو چیزی را دیدی که دوست داشتی، تو آدم لجنی هستی. من کارش را تایید نمی‌کنم. کسی که به عکس او اعتراض می‌کند، به لختی او اعتراض می‌کند. همان آدم‌ها وقتی من در یک فیلم در استخر افتادم، به من اعتراض می‌کنند. آنهایی که بابت لخت شدن من، مرا تکفیر کردند، مشکل دارند.

می‌خواهم بگویم دیدگاه آدم‌ها مهم است. آن عکس (گلشیفته فراهانی)، عکس منفوری نبود، با همان عکس چقدر آن دختر منحصر به فرد ایرانی را له کردند. دختری که وقتی اسمش اول از همه در تیتراژ یک سریال آمریکایی آمده و از همه بهتر بازی کرده، احساس غرور می‌کنم. چرا این را نمی‌بینید؟»

گفتنی است جواد هاشمی پیش از این هم حدود پنج سال پیش در یک گفتگوی دیگر درباره گلشیفته فراهانی گفته بود: «من حرف خدا و پیغمبر را زدم. خدا می‌گوید من می‌بخشم اگر کسی برگردد. همه این را به عنوان تایید کردن برهنه شدن گلشیفته قلمداد کردند. اما من می‌گویم باید راه بازگشت را باز بگذاریم. اگر گلشیفته فراهانی برگردد باید با آغوش باز پذیرایش باشیم. من از خانواده هنر چه کردم که امثال تتلو نتوانست در کشور بماند.»

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 59336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بانو IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      خجالت بکش سید جواد هاشمی. ما ملت شهید پرور خون دادیم و ناموس پرستیم. غیرت داریم.‌هیچکس بخودشو اجازه نمیده همچین فرد کثیفی به ایران برگرده مگه توبه کنه. از ملت خجالت نمیکشی از جدتت خجالت بکش. از قرآن و دستور خدا حداقل خجالت بکش