حمله مرگبار حزب‌الله با ۱۵ کشته و ۶۷ زخمی؛ تیپ گولانی به خاک و خون کشیده شد + ویدئو

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله پهپادی کوبنده حزب الله به پایگاه تیپ معروف گولانی ارتش رژیم اعتراف کرد که مرگبارترین حمله حزب الله از آغاز جنگ رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، منابع خبری از هلاکت دستکم ۱۵ نظامی صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۶۷ نظامی دیگر در حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه های عبری در این باره گزارش می داند که پهپاد حزب الله، رستوران پایگاه تیپ گولانی را هدف قرار داده و به همین سبب آمار تلفات بسیار بالاست و حال برخی از مجروحان هم وخیم است.

حزب الله: حمله به تیپ گولانی تنها بخش ناچیزی از توانمندی ما بود

حزب الله: حمله به تیپ گولانی تنها بخش ناچیزی از توانمندی ما بود

تصویری که از سالن غذاخوری پایگاه آموزشی جنوب حیفا هنگام حمله پهپادی حزب‌الله توسط کاربران اینترنت منتشر شده

چهل کشته و زخمی در حمله پهپادی حزب الله به حیفا/ ناکامی گنبد آهنین در رهگیری پهپاد مقاومت لبنان/ هشدار مقاومت لبنان به صهیونیست‌های ساکن سرزمین های اشغالی/ تلفات سنگین رژیم صهیونیستی در کمین حزب الله/ اعتراف رسانه های عبری زبان به بالا بودن تلفات نبرد در مرزهای لبنان+ عکس و فیلم

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد : به دشمن گوشزد می کنیم که آنچه که امروز (حمله به تیپ گولانی) شاهد بوده، تنها بخش کوچکی از حملاتی خواهد بود که باید منتظر آن باشد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه افزود:دست به عملیاتی ویژه و ترکیبی با موشک و پهپاد به سوی مناطقی از عکا و حیفا زدیم به صورتی که پهپادها از رادارها گذشتند و به پادگاه آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا رسیدند.

اتاق عملیات حزب الله اعلام کرد: هدف از این حمله آن بود که دشمن را ادب کنیم و پاره‌ای از توان خود را در هر زمان و مکانی که بخواهیم به دشمن نشان دهیم.

حزب الله افزود: تعدی به شهروندان‌ما سبب خواهد شد که حیفا مانند کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های ما قرار داشته باشد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اظهار کرد: دشمن با خود گفته بود که پس از ترور فرماندهان و رهبران‌ ما، دیگر قادر نخواهیم بود، این رژیم را تهدید کنیم.

حزب الله تأکید کرد که اگر دشمن بخواهد به تعدی خود علیه مردم لبنان و غزه ادامه دهد، حملات آن شدت خواهد گرفت.

تکمیلی: جزئیاتی جدید درباره حمله پهپادی مرگبار حزب‌الله

منابع عبری از تعداد تلفات امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حملات روز یکشنبه حزب‌الله را بیش از ۱۱۰ نفر اعلام کردند.

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند در حملات امروز حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، بیش از ۱۱۰ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

کانال عبری کودکود گزارش داد در درگیری‌های امروز در شمال (نبرد با حزب‌الله) بیش از صد تن از نظامیان ما زخمی شدند.

منابع عبری گزارش دادند تعداد تلفات نظامیان صهیونیست در علملیات بنیامینا در مجاورت حیفا به ۱۰۰ نفر رسیده است.

یدیعوت آحارنوت گزارش داد تحقیقات اولیه حاکی از این است که چند جنگنده و بالگرد در حال تعقیب پهپادهای حزب‌الله بودند اما این پهپادها ناگهان از رادارها مخفی شدند و پس از آن در پایگاه منفجر شدند.

به نوشته این روزنامه اسرائیلی، تحقیقات اولیه گویای این است پهپاد حزب‌الله که پایگاه جولانی را هدف قرار داد، از نوع شاهد ۱۰۷ بود.

یدیعوت احرونوت در ادامه افزود: چهار نفر از نظامیان مجروح در پایگاه تیپ گولانی دچار مرگ مغزی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند پس از گذشت چند ساعت از این حمله سخت در شمال فلسطین اشغالی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان سکوت کرده است.

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۹
کد خبر: 60768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
      0 0
      بهترین کار همینه