به گزارش
پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم، لازادا، یک پلتفرم تجارت الکترونیکی جنوب شرقی آسیا که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است، با حمایت غول تجارت الکترونیکی چین یعنی شرکت علی بابا، نسخه خود را از جشنواره خرید "۱۱.۱۱" امسال عرضه کرد.
لازادا در شش کشور منطقه از جمله اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام حضور دارد. داده ها نشان می دهد که بیش از ۳۵۰ هزار مارک و فروشگاه آنلاین، از جمله هزاران مارک جدید، در بزرگترین فروش یک روزه لازادا ۱۱.۱۱ شرکت کردند.
با وجود تأثیر شیوع ویروس کرونا و بیماری همه گیر COVID-۱۹، چین و انجمن ملل آسیای جنوب شرقی (آسه آن) یک رشد تجاری قوی را شاهد بوده اند.
طبق گزارش اداره کل گمرک چین، طی ۱۰ ماه اول سال جاری میلادی، حجم تجارت دو جانبه چین و آسه آن به ۳.۷۹ تریلیون یوان (حدود ۵۷۱.۶۴ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است که ۱۴.۶ درصد تجارت خارجی این کشور را تشکیل می دهد و ۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
نظر شما