ارائه مشوق‌های۳۴ گانه به سربازان ماهر«بیمه»

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: کسانی که قبل از اعزام به خدمت دوره‌های بیمه را طی کرده باشند با ثبت نام در سامانه سرباز ماهر از یکی از مشوق‌های ۳۴ گانه قبل، حین و بعد از خدمت بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس به توافقنامه همکاری بین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و یکی از شرکت‌های ‌ بیمه(بیمه ایران) که به مشمولان و سربازان وظیفه داوطلب آموزش می‌دهد اشاره و اظهار داشت: داوطلبان پنج نوع آموزش بیمه مثل دوره آمادگی اخذ نمایندگی، دوره کارگزاری، دوره ارزیاب خسارت از قبیل مسئولیت، وسایل نقلیه، اشخاص، باربری، محصولات کشاورزی، بیمه‌های زندگی را می گذرانند. 

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی تصریح کرد:کسانی‌که قبل از اعزام به خدمت این دوره‌ها را طی کرده باشند می‌توانند در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کرده و از یکی از مشوق‌های ۳۴گانه قبل خدمت، حین خدمت یا بعد از خدمت استفاده کنند.

سردار کمالی گفت: این دوره‌ها به عنوان مهارت‌های سربازی تلقی می‌شود لذا کلیه کسانی که قبل از خدمت یا در اوقات فراغت سربازی این دوره‌ها را طی کنند مورد حمایت بوده و از مشوق های۳۴گانه ازقبیل تعیین سازمان محل خدمت، استان محل خدمت، تعویق و تعجیل اعزام، توجیه و بخشش غیبت، درجه، مرخصی و ... برخوردار خواهد شدند.

۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 9638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha