افزایش ۷ درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران

بررسی آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران حاکی از آن است که پروازهای عبوری از آسمان کشور طی مهر امسال ۶.۹۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه مسکن پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اساس آمار منتشر شده شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی  ایران طی مهرماه امسال 11 هزار و 94 پرواز عبوری از آسمان کشور انجام شده که نسبت به ماه پیش از آن 6.92 درصد افزایش یافته است.

طی شهریورماه سال جاری 10 هزار و 376 پرواز از آسمان ایران عبور کرده بودند.  در مهرماه سال گذشته 23 هزار و 65 پرواز از آسمان کشورمان استفاده کرده بودند که مقایسه این عدد با پروازهای مهرماه حاکی از رشد منفی 52 درصدی در اولین ماه پاییز 99 است.

به گزارش تسنیم، پروازهای عبوری از آسمان کشور طی ماه های فروردین، اردبیهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور به ترتیب در مقایسه با ماه های مشابه سال گذشته 85 درصد، 85، 80، 71، 65 و 56 درصد کاهش یافته است.

آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نشان می دهد روند افزایش پروازهای عبوری در حال بهبود است. طی فروردین ماه امسال پروازهای عبوری از 5 هزار و 162 پرواز با رشد حدود 115 درصدی به 11 هزار و 94 پرواز در مهرماه رسیده است.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 9905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha