انتخاب کنید؛ قیچی طارمی یا راکت مسی؟

مهدی طارمی در صورت پیروزی در نظرسنجی یوفا زننده بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصلی که گذشت خواهد شد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در فصلی که گذشت در لیگ قهرمانان اروپا هم بازیکن موثر و پر تلاشی برای پورتو بود و گل زیبای او به تیم چلسی به عنوان نامزد بهترین گل این مسابقات انتخاب شده است.

گل آلاسانه پله‌آ به شاختار دونتسک، گل کریم بنزما به چلسی، گل لوکا مودریچ به شاختار دونتسک، گل اولیویه ژیرو به اتلتیکومادرید، گل نیمار به استانبول باشاک‌شهیر، گل مانور سولومون به رئال مادرید، گل آنجلینیو به استانبول باشاک‌شهیر، گل کیلیان امباپه به بارسلونا و گل لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن دیگر نامزدهای بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصلی که گذشت هستند که به نظر می‌رسد مهدی طارمی شانس زیادی برای برنده شدن در این نظرسنجی داشته باشد. او در ثانیه‌های پایانی بازی روی یک ارسال از جناح راست با یک حرکت آکروباتیک به زیبایی هر چه تمامتر دروازه‌ی تیم چلسی را باز کرد. 

.

.

.

مهدی طارمی سه فصل دیگر با تیم پورتو قرارداد دارد؛ او زننده ۱۶ گل و خلق ۱۱ موقعیت گل در لیگ برتر پرتغالی در فصلی که گذشت بود و نمایش او در لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا چند پیشنهاد جدی از تیم های شاخص اروپایی دریافت کند اما به نظر می‌رسد تصمیم او ادامه‌ی حضور در ترکیب پورتو باشد و باشگاه هم مایل است به جای فروش مهاجم ایرانی در اندیشه‌ی ماجراجویی با این بازیکن در فصل جدید لیگ برتر پرتغال و هم چنین لیگ قهرمانان اروپا باشد. گرفتن جام قهرمانی از تیم اسپورتینگ یکی از استراتژی‌های تیم پورتو برای فصل جدید بازی‌ها است. 

نظر سنجی بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصلی که گذشت هم اکنون در سایت یوفا برقرار است و بدون شک رای طرفداران پورتو و هم چنین ایرانی‌ها می‌تواند سهم بسزایی در پیروزی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد. او پیش از سفر به بحرین در نوشته‌ای که در صفحه‌ی شخصی‌اش منتشر کرد، نوید داد که تیم ملی فوتبال ایران در بحرین برای صعود به دور دوم مقدماتی جام جهانی با همه‌ی توان بازی خواهد کرد و در نهایت به این افتخار مهم دست خواهد یافت. او جدا از یک دوئل حقیقی در منامه در فضای مجازی هم برای اینکه زننده بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصلی که گذشت لقب بگیرد رقابت جالبی با رقبای خود از جمله لیونل مسی خواهد داشت. لیونل مسی با یک شوت از راه دور و از پشت محوطه‌ی جریمه‌ی دروازه تیم پاری سن ژرمن را باز کرد اما مهدی طارمی پشت به دروازه‌ی تیم چلسی با یک ضربه‌ی برگردان زیبا پورتو را به گل رساند که برای گزارشگر و تماشاگران گل جالب و وصف بر انگیزی بود.

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان اروپا ۲۰۲۱

جدیدترین فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 15433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • وحید IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      2 0
      رای من گل مهدی طارمی به چلسی هست
    • آیت عبدالهی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 0
      گل مسی
    • NL ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      مهدی طارمی