ثبت‌نام فیدلیتی + جدول قیمت و شرایط جدید

فروش مرحله دوم فیدلیتی بهمن موتور، فردا سه‌شنبه دوازدهم مرداد، راس ساعت ۱۰ صبح کلید می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، بهمن موتور امسال دو محصول فیدلیتی (Fidelity) و دیگنیتی (Dignity) را عرضه کرد.

حالا فروش مرحله دوم فیدلیتی (Fidelity) را در روز سه شنبه دوازدهم مرداد، صورت نقدی و تحویل فوری انجام می‌دهد 

فروشی که به تعویق افتاد

قرار بود دومین مرحله فروش فوری خودروی فیدلیتی پنجم مرداد باشد اما به دلیل تعطیلی ۶ روزه تهران، این طرح به تعویق افتاد و زمان جدید فروش فوری فیدلیتی دوازدهم مرداد است.

در این طرح دو مدل ۵ و ۷ نفره خودروی فیدلیتی به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

قیمت نقدی خودروی فیدلیتی در مدل ۵ سرنشین ۶۵۵ میلیون تومان و در مدل ۷ سرنشین ۶۷۰ میلیون تومان و زمان تحویل این خودرو، شهریور ۱۴۰۰ است.

آنگونه که گروه خودروسازی بهمن اعلام کرده این محصول در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه خریداران عرضه می‌شود.

مقایسه قیمت دلاری و ریالی فیدلیتی

فیدلیتی یک خودرو ساخت چین و یکی از محصولات زیرمجموعه چری است. نام این برند در چین، جتور است. اما قیمت این خودرو در چین چقدر است؟ قیمت چری جتور X70 در بازار چین از ۷۰ هزار یوآن شروع شده و حداکثر به ۱۰۰ هزار یوآن می‌رسد. در حالیکه قیمت جتور X70S بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار یوآن است.

یعنی ارزش دلاری این خودرو بین ۱۶ تا ۱۸ هزار دلار است که با محاسبه دلار ۲۵ هزار تومانی حدود ۴۳۰ تا ۴۴۰ میلیون تومان می‌شود. اما قیمتی که برای فروش فوری این خودرو اعلام شده بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان است. به عبارتی این خودروی چینی در بازار ایران ۲۲۵ میلیون تومان گرانتر از قیمت دلاری آن است.

اما مشخصات فنی خودروی فیدلیتی چیست؟ فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است که جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو ۷ دارد. موتور فیدلیتی ۱.۵ لیتری است و دقیقا همان موتوری است که مدیران خودرو، برای خانواده چری آریزو و چری تیگو از آنها استفاده می‌کند.

متقاضیان برای خرید فوری فیدلیتی می‌توانند به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

دیگر مشخصات این خودرو را در جدول زیر می‌بینید:

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 18332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha