حجاب متین ستوده که او را به دادسرا کشاند ! + تصاویر

متین ستوده عکسی از خود و استایلش در برنامه شب‌های مافیا به اشتراک گذاشت این در حالیست که قبل از ازدواج متین ستوده او بخاطر بدحجابی در عکسش به دادسرا فراخوانده شده بود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، متین ستوده با نام کامل متین السادات ستوده، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اسـت. از مهم‌ترین کارهای متین ستوده می‌توانیم سریال لیسانسه‌ها را نام ببریم. متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ اسـت. 

متین ستوده بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که به تازگی با علی زندی ازدواج کرده‌ است. علی زندی صاحب رستورانی در تهران است و اغلب هم میزبان سلبریتی‌ها و بازیگران است.

متین ستوده با آرایش‌های مختلف

متین ستوده علاقه خاصی به آرایش‌های متفاوت دارد به گونه‌ای که به کلی تغییر چهره می‌دهد و به سختی می‌توان خانم بازیگر را شناخت. البته ناگفته نماند ستوده در انتخاب و دوخت لباس هم واقعا ستودنی است و معمولا لباس‌هایی که برای مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌کند، متفاوت و فکر شده است البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان وارد حاشیه شود. متین ستوده به تازگی عکس‌هایی از خود با استایلی نه چندان ساده در برنامه «شب‌های مافیا» منتشر کرد.

ستوده در کپشن پستش نوشت:

به نظر من اگه میخواین درست قضاوت کنید و خودتون رو محک بزنید که چقدر درست میتونید تشخیص بدید مافیا کیا هستن، باید با شهروندها هر شب چشمهاتون رو ببندید ...

متین ستوده

متین ستوده چندی پیش در فتوکال فیلم «مسخره باز» به دلیل همین نوع پوشش و تیپی که داشت، بسیار وارد حواشی و انتقاد تند کاربران و حتی فحاشی از شد. ستوده به گفته خود قصد هنجارشکنی نداشته اما ظاهرا با پوششی بسیار نامتعارف حضور پیدا کرده است که البته پس از این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد.

وی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است و تاکنون در سریال‌های سه دونگ سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 19177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha