سقوط عجیب قیمت رمزارزها/بیت کوین به زیر خط حمایت رسید

بیت کوین پس از آن که موفق نشد از مقاومت ۴۸,۵۰۰ دلاری عبور کند، با سقوط به زیر ۴۷,۰۰۰ دلار رسید. در حال حاضر هم هر واحد بیت کوین با کاهشی ۵ درصدی به زیر حمایت ۴۶,۰۰۰ دلاری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از کریپتونیوز، ارزهای دیجیتال دیگر هم مثل بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شدند. در این میان اتریوم حمایت ۳,۳۰۰ دلاری خود را شکست و کاردانو با ۹ درصد کاهش به زیر ۲.۲ دلار رسید.

وضعیت بازار؛ سقوط ارزها همچنان ادامه دارد

قیمت بیت کوین

همان طور که گفتیم، قیمت بیت کوین موفق به عبور از سد ۴۸,۰۰۰ دلاری نشد و همین مسئله جرقه کاهش شدید قیمت بود. پس از آن، ابتدا شاهد شکسته‌شدن حمایت ۴۷,۲۰۰ دلار و سپس ۴۷,۰۰۰ دلار بودیم. با سقوط به زیر این ناحیه، فعالیت فروشندگان در بازار بیشتر شد و بیت کوین به زیر ۴۶,۰۰۰ دلار رسید. در وضعیت فعلی، ۴۵,۲۰۰ دلار اولین حمایت پیش روی بیت کوین است و ۴۵,۰۰۰ دلار هم به‌عنوان یک مقاومت اصلی عمل می‌کند.

در صورت احیای قیمت، ۴۶,۲۰۰ دلار یکی از مقاومت‌هاست. ۴۷,۲۰۰ دلار هم که مقاومت هفتگی است. این ناحیه پیش‌تر به‌عنوان یک حمایت عمل کرده است.

آلت کوین‌ها

قیمت کاردانو موفق به تثبیت قیمت در بالای حمایت ۲.۴ دلار نشد و همین موضوع سبب شد تا قیمت این ارز دیجیتال سقوط کند. در حال حاضر کاردانو با کاهشی ۷ درصدی به زیر ۲.۲ دلار رسیده است. ۲.۰۵ دلار اصلی‌ترین حمایت کاردانو است و در صورت شکسته‌شدن آن، باید انتظار سقوط بیشتر را داشت.

قیمت لایت کوین هم که در ماه‌های گذشته با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است، نتوانست به بالای ۲۰۰ دلار برسد. شکست این ارز دیجیتال در عبور از این مقاومت سبب شد تا به زیر سطوح حمایتی ۱۸۰ و ۱۷۲ دلار برسد. در حال حاضر هر واحد لایت کوین در محدوده ۱۶۷ دلار معامله می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است. ۱۵۵ دلار حمایت پراهمیت این ارز دیجیتال به شمار می‌آید و شکسته‌شدن آن راه را برای سقوط بیشتر باز می‌کند.

دوج کوین هم از جمله ارزهایی بود که سقوطی ۷ درصدی را تجربه کرد. پس از این سقوط، قیمت به زیر حمایت ۰.۲۳۲ دلار رسید. در حال حاضر خریداران به‌دنبال دفاع از حمایت ۰.۲۲ دلاری هستند. شکسته‌شدن این سطح ممکن است باعث تقویت روند نزولی شود. از سوی دیگر، احتمال اصلاح صعودی قیمت دوج کوین و عبور از ۰.۲۳۵ دلار در کوتاه‌مدت وجود دارد.

قیمت ریپل، به‌عنوان ارز دیجیتال شماره شش بازار، در ۲۴ ساعت گذشته سقوطی ۸ درصدی داشته است و در حال حاضر در محدوده ۰.۹۹ دلار معامله می‌شود. شکسته‌شدن حمایت کلیدی ۱ دلار نشانه‌ای نزولی برای بازار است. ۰.۹۵ دلار حمایت کلیدی بعدی پیشروی قیمت ریپل است و عبور از این ناحیه می‌تواند باعث سقوط تا ۰.۸۸ دلار شود.

لونا، ایاس، هدرا هش‌گراف، سولانا، بیت کوین اس‌وی و آیوتا از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست دادند. از بین این ارزها، لونا با ۱۴ درصد سقوط، یکی از شدیدترین سقوط‌ها را داشته است. این در حالی است که CELO با رشدی ۱۲ درصدی یک بار دیگر از ۶ دلار عبور کرده است.

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 20203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha