به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایران جیب امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح در حالی گروه بهمن فروش آنلاین دو خودروی دیگنیتی و فیدیلیتی را با تاخیر یک هفتهای کلید زد که نحوه انجام این فروشهای اینترنتی امروز و ماههای گذشته اعتراضاتی را از سوی مشتریان به دنبال داشته و بسیاری از مردم در همان چند دقیقه ابتدایی با پیام ظرفیت فروش به اتمام رسیده مواجه گشتند.
دوشنبه هفته گذشته (۲۰ دیماه) فروش نقدی دو محصول نوبرانه گروه بهمن یعنی دیگنیتی و فیدیلیتی یک ساعت قبل از انجام فروش اینترنتی به دلیل مشکلات زیرساختی لغو شد.
آنطور که «مجتبی نظری» مدیر ارتباطات گروه بهمن اطلاع داده بود: سعی گروه بهمن بر مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرفکنندگان واقعی است، به همین دلیل برخی از مشکلات زیرساختی و مشکل در ثبتنام آنلاین منجر به لغو برنامه فروش شد و هرگونه شایعات در خصوص افزایش قیمتها بیاساس است.
وی یادآور شد: اکنون برخی محدودیتها برای فروش ایجادشده، به طوری که هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود و تکرار خرید توسط یک کد ملی را شاهد نخواهیم بود.
مدیر ارتباطات گروه بهمن اضافه کرد: همچنین محدودیت کد ملی را برای نمایندگیهای فروش خود ایجاد کردیم و این نمایندگیها قادر به ثبتنام خواهند بود.
وی با اشاره به قویتر شدن زیرساختها در برنامه فروش جدید، تاکید کرد: گروه بهمن در هر مرحلهای متوجه حضور مشتریان غیرواقعی شود از فروش خودرو جلوگیری خواهد کرد، همچنین امکان صلح خودرو در مرحله ثبتنام و انتقال امتیاز خودرو به دیگران برداشته شده است.
برخلاف گفته های مدیر ارتباطات گروه بهمن، کاربران بسیار زیادی در تماس با ما از نحوه ثبت نام و اختلال در سایت گلهمند بودند.
اکثر مشکلات پیش آمده برای این کاربران مربوط به مشکلات زیرساختی بود که از جمله این مشکلات میتوان به عدم نمایش کد کپچا ۴ رقمی و نشان ندادن گزینه شهر و استان اشاره داشت که باعث ناموفق بودن تمامی این افراد در ثبت نام امروز بوده است.
به نظر میرسد لازم است دستگاههای نظارتی بر روشهای ثبت نام این خودروساز حساس شده و خلاهای احتمالی را مشخص و برخورد کنند.
نظر شما