نماز جنجالی زن جوان عربستانی در خانه خدا + فیلم

پس از پخش کلیپی از فیلمبرداری یک زن سعودی از خود در حال نماز خواندن در مکه مکرمه، موجی از خشم شبکه‌های اجتماعی در عربستان را در برگرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کاربران شبکه‌های اجتماعی یک کلیپ ویدئویی پخش کردند که نشان می‌داد زنی در حال نماز در مسجدالحرام است و از طریق تلفن همراهش نمازهایش را با تمام جزئیات ثبت می‌کند، صحنه‌ای که جنجال و انتقادات گسترده‌ای را برانگیخت.

این کار زن جوان عربستانی که فرزندش نیز در کنارش دیده می‌شود باعث شد تا بسیاری از این وسواس برای کسب شهرت ابراز نارضایتی کنند.

بر اساس ویدئوی در حال پخش این زن در چند متری کعبه در حالی که تلفن همراه در دست داشت و در حال نماز از خود فیلم می‌گرفت، ظاهر شد. زن جوان نه تنها این کار را کرد، بلکه با فیلتر از خود فیلم گرفت تا زیبا به نظر برسد.

ویدئوی منتشر شده خشم و عصبانیت بسیاری از کاربران که به او حمله کردند را برانگیخت و بسیاری از آن‌ها خواستار پایان دادن به گسترش چنین پدیده‌ای شدند.

کاربران تاکید کردند که نماز عبادت و تقرب به خداوند است و نباید وسیله‌ای برای بازاریابی شخصی از طریق شبکه‌های اجتماعی باشد.

برخی دیگر تأکید کردند که این رفتار ناقض حرمت اماکن مقدس و مخدوش کردن چهره مسلمانان در جهان است.

به گفته کاربران این صحنه و دیگر صحنه‌های مشابهی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان‌دهنده لزوم افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت احترام به اماکن مقدس و پایبندی به اخلاق و اخلاق اسلامی است.

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 44783
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha