پخش زنده مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا: مصاف تیم های کویت - قطر امروز ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز در قاره آسیا با پیکار تیم های ملی قطر و کویت دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، تیم های ملی فوتبال قطر و کویت به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی قطر و کویت امروز ساعت ۲۲:۳۰

تیم ملی قطر قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا، امروز در نخستین دیدار خود پس از مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳، در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ میزبان تیم ملی کویت بود.

شاگردان تن‌تن مارکز اسپانیایی در این جدال کار بسیار ساده‌ای در پیش نداشتند و در ۴۵ دقیقه نخست هیچکدام از ضربات عنابی‌ها به دروازه راه پیدا نکرد.

در نیمه دوم اما شرایط به یکباره تغییر کرد؛ بلافاصله در آغاز نیمه دوم اکرم عفیف موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند و ۴ دقیقه بسام الراوی، مدافع قطری‌ها، گل دوم بازی را با ضربه سر ثبت کرد تا خیال هواداران را راحت کند.

پخش زنده مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا: مصاف تیم های کویت - قطر امروز ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

البته این پایان کار نبود؛ در دقیقه ۶۸ بار دیگر اکرم عفیف یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال آسیا، به زیبایی با ضربه پای چپ خود برای دومین بار در جدال با کویت گلزنی کرد تا نمایشگر ورزشگاه پیروزی سه بر صفر قطر در برابر کویت را نمایش دهد.

قطر حالا با سه پیروزی در سه بازی ۹ امتیاز کسب کرده و صدرنشین این گروه از مرحله مقدماتی در قاره آسیاست؛ با توجه به ۴ امتیازی بودن هند به عنوان تیم دوم، صرف پیروزی قطر در بازی برگشت مقابل کویت که هفتم فروردین ماه برگزار می‌شود، عنابی‌ها راهی مرحله بعد می‌شوند.

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۰
کد خبر: 53734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha