قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول

شرکت مدیران‌ خودرو جدول قیمت خودروهایش را برای ماه فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد شرکت مدیران‌ خودرو جدول قیمت خودروهایش را برای ماه فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد. در لیست قیمت محصولات مدیران خودرو برای سال جدید، بهای خودروها افزایش محدودی را تجربه کرده‌اند. این افزایش ناشی از رشد بهای بیمه شخص ثالث و سایر پرداخت‌های قانونی مرتبط با خودروها در سال جدید است.

در جدول قیمت محصولات مدیران خودرو، ام‌وی‌ام X۲۲ پرو اتوماتیک حضور ندارد. به‌نظر می‌رسد این محصول از برنامه تولید مدیران‌خودرو حذف شده باشد تا به وضعیت فروش ام‌وی‌ام X۳۳ کراس اتوماتیک ضربه‌ای وارد نکند. همچنین تیگو ۷ پرو عادی و تیگو ۸ پرو سال گذشته از سبد محصولات مدیران‌خودرو کنار گذاشته شده‌اند و در این جدول حضور ندارند. قیمت سدان جدید مدیران‌ خودرو یعنی آریزو ۶ جی‌تی نیز پیش از سال جدید اعلام شد. این خودرو با بهای یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مدیران خودرو همگام با اعلام قیمت جدید محصولاتش، شرایط فروش برخی خودروهایش را نیز طی روزهای اخیر اعلام کرده است. ام‌وی‌ام X۲۲‌ پرو، ام‌وی‌ام X۳۳‌ کراس، ام‌وی‌ام X۵۵ پرو، تیگو ۸ پرومکس و تیگو ۸ پرو هیبرید ازجمله محصولات مدیران‌ خودرو هستند که طی روزهای اخیر شاهد انتشار شرایط فروش آن‌ها از سوی این شرکت بوده‌ایم.

افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو طی زمستان ۱۴۰۲، باعث شده است که بار دیگر اختلاف قیمت خودروهای مونتاژی در بازار و کارخانه افزایش یابد. برخی محصولات مدیران‌ خودرو به‌خصوص کراس‌اوورهای برند فونیکس، اکنون با ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان اختلاف در بازار آزاد به فروش می‌رسند. اختلاف قیمت خودروهای ام‌وی‌ام در بازار و کارخانه نیز حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان است.

جدول مدیران

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۸
کد خبر: 54139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha