دیدار زردها را کدام تیم می برد؟ اوکراین یا رومانی ؛ امروز ساعت ۱۶:۳۰ + لینک پخش زنده

در نخستین بازی امروز در گروه E از ساعت ۱۶:۳۰ تیم ملی فوتبال اوکراین در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف رومانی خواهد رفت. گلن نایبرگ از کشور سوئد قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال رومانی ششمین حضور خود در جام ملت‌های اروپا را تجربه می‌کند. با توجه به اینکه رومانی نتایج چندان رضایت بخشی را در چند بازی گذشته خود کسب نکرده به پیش‌بینی برخی کارشناسان روی کاغذ شانس زیادی مقابل اوکراین نخواهد داشت.

در سوی دیگر تیم ملی اوکراین سابقه کمتری به نسبت تیم رومانی دارد و چهارمین حضور در این تورنمنت را تجربه خواهد کرد. رومانی در جدول رده بندی فیفا در جایگاه ۴۳ قرار گرفته و اوکراین نیز در رده ۲۲ جهان نیز ایستاده است. تیم ملی اوکراین در قرعه کشی این تورنمنت در سید چهارم قرار داشت و تیم ملی رومانی نیز در سید ۲ حضور داشت.

شکست سنگین اوکراین در گام اول / رومانی همه را غافلگیر کرد + فیلم خلاصه بازی

لینک پخش زنده دیدار اوکراین - رومانی ؛ امروز ساعت ۱۶:۳۰

شاگردان آندری شوچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین در ۵ تقابل اخیر خود ۳ پیروزی، یک شکست و یک تساوی به دست آورده است. این تیم طی ۵ بازی اخیر ۹ گل به ثمر رسانده، اما ۵ گل دریافت کرده که نشان می‌دهد در کار هجومی نیز خطرناک خواهند بود. ساختار دفاعی اوکراین نوسانات زیادی داشته به طوری که این تیم طی این پنج بازی اخیر تنها یک شکست سنگین مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر یک داشته است. اوکراین در آخرین دیدار مقابل مولداوی در یک بلزی دوستانه به برتری پر گل ۴ بر صفر دست یافت.

تیم ملی رومانی طی پنج بازی اخیر آمار خوبی نداشته و تنها یک پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست را به ثبت رسانده است. آن‌ها مجموعا طی این پنج بازی ۴ گل دریافت کرده و گل نیز به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد رومانی با توجه به نتایج ۵ تقابل اخیر یک بازی متعادل را به نمایش بگذارند. اوکراین و رومانی آخرین بار ۸ سال پیش به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پرگل ۴ بر ۳ به سود اوکراین به پایان رسید.

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 56577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha