دلیل نوسان بازار بورس به انتخابات برمی‌گردد

کارشناس بازار سرمایه گفت: معامله گران همه در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات هستند تا اقدام به سرمایه گذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس نیوز؛ محسن عباسلو درباره دلایل نوسان بورس اظهار کرد: عمده دلیل نوسان بازار به انتخابات برمی‌گردد که پس از انتخابات این وضعیت بهتر خواهد شد.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه حجم معاملات در حال حاضر بسیار پایین است، افزود: معامله‌گران همه در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات هستند تا اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: قیمت‌های جهانی در سطح مناسبی قرار دارد، خبرهای خوبی هم از برجام در حال مخابره شدن است و این موارد بازار را به آینده امیدوار کرده است.

عباسلو تصریح کرد: هنوز اعتماد به بازار برنگشته، اما جو غالب بازار به رئیس‌جمهور آینده خوش‌بین است و منتظر برنامه‌های برنده انتخابات است، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از بهتر شدن شرایط بازار دارد.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به خواسته فعالان بازار از رئیس‌جمهور آینده گفت: دولت آینده باید درباره بازار سرمایه صادق باشد و عملکرد دولت فعلی را در پیش نگیرد و به فکر جبران کسری بودجه از بازار نباشد.

وی بیان کرد: باید فرد یا سازمان مسئول بازار سرمایه باشد و همانند این دوره که هر مسئولی خود را ملزم به اظهارنظر درباره بورس می‌دانست عمل نکند تا بازار به‌واسطه این اظهارنظرها آشفته شود.

عباسلو خاطرنشان کرد: اگر صداقت در دستور کار دولت آینده قرار گیرد بورس به تعادل خواهد رسید و به‌روزهای خوب خود بازخواهد گشت.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه هیچ فرصتی بهتر از بازار سرمایه برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد، افزود: با توجه به مالیاتی که برای بازارهای موازی وضع‌شده است به‌واسطه معافیت مالیاتی، بورس بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری است.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 15869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha