دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ ؛ آلمان در برابر اسکاتلند پرانگیزه ؛ امشب ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

انتظارها برای آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ امروز به پایان خواهد رسید و دیدار افتتاحیه رقابتها تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از امشب و با دیدار دو تیم آلمان و اسکاتلند رسما آغاز خواهد شد تا علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر دنیا یک ماه جذاب و پر از دیدارهای تماشایی و هیجان‌انگیز را در پیش داشته باشند.

تیم‌های قدرتمندی مانند انگلیس، اسپانیا، پرتغال و فرانسه هم در بین مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی قرار دارند و شاهد رقابتی نزدیک برای به دست آوردن این جام از سوی آنها خواهیم بود.

لینک پخش زنده دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ ؛ آلمان - اسکاتلند از ساعت ۲۲:۳۰ ؛ شبکه سه سیما

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، در ستونی که در روزنامه بیلد می‌نویسد اعلام کرد که از نظر او تیم ملی فوتبال این کشور مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است و به این ترتیب حمایتش را از این تیم اعلام کرد.

2022315

تیم ملی انگلیس امروز جلسه تمرینی‌اش را پشت درهای بسته و به صورت محرمانه برگزار خواهد کرد. هیچ خبرنگار و عکاسی حق ورود به این تمرین را نخواهد داشت. یوفا به تیم‌ها اجازه داده که یک بار در هفته تمرینات را به صورت محرمانه و دور از چشم رسانه‌ها برگزار کنند. اولین بازی انگلیس در مرحله گروهی روز یکشنبه برابر تیم ملی صربستان خواهد بود.

2043334

یوشکو گواردیول: «تنها راه ادای احترام درست و واقعی به مودریچ و میراثی که او در تیم ملی کرواسی بر جای گذاشته این است که به فینال یورو ۲۰۲۴ برسیم و قهرمان شویم.»

2043395

یوشوا زیرکزی به عنوان جانشین برایان بروبی پس از مصدومیت او به اردوی تیم ملی هلند دعوت شد و حالا به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده است. این مهاجم بولونیا حالا در وولفسبورگ و هتل محل اقامت دیگر بازیکنان هلند حضور دارد. او قرار است امروز اولین جلسه تمرینش را با تیم ملی کشورش برگزار کند.

2043388

نشریه پرتغالی آبولا در شماره امروز تصویری از همه فینال‌های تاریخ یورو منتشر کرده است. پرتغال تنها یک بار در سال ۲۰۱۶ موفق به فتح این رقابت‌ها شد. آنها در سال ۲۰۰۴ هم به فینال رسیدند اما در دیدار نهایی در خانه مغلوب یونان شدند.

2043386

کریستیانو رونالدو به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی پرتغال شب گذشته وارد خاک آلمان شدند تا ماموریت‌شان برای کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ رسما آغاز شود. استایل خاص بازیکنان این تیم مورد توجه و تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار گرفت.

2043385

بازیکنان تیم ملی اسکاتلند برای سومین بار مجوز حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را به دست آورده‌اند اما پیش از این هرگز نتوانسته‌اند از مرحله گروهی صعود کنند. آنها در این دوره با تیم‌های ملی آلمان، سوئیس و مجارستان هم‌گروه هستند و امیدوارند که بتوانند این‌بار راهی مرحله حذفی شوند.

2043384

قوانین سخت‌گیرانه لوچا اسپالتی در اردوی تیم ملی ایتالیا در جریان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. قوانین خاص او برای بازیکنان این تیم و خصوصا بردن کنسول پلی استیشن به اتاق بازیکنان از مواردی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره زیادی کرده‌اند.

پیش از این گفته شده بود که بازیکنان ایتالیا تحت هدایت مانچینی که سخت‌گیری زیادی نداشت گاهی تا چهار صبح پیش از بازی مشغول بازی کردن با پلی استیشن بودند اما این‌بار خبری از این اتفاقات نیست.

2031869

لوکا مودریچ پیش از این در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۶ هم در ترکیب تیم ملی کرواسی در خاک آلمان به میدان رفته بود و حالا پیش‌بینی می‌شود که این مسابقات آخرین حضور او در تورنمنتی بزرگ و مهم برای تیم ملی کشورش باشد و از این نظر اهمیت بسیاری برای این تیم و این ستاره بزرگ دارد.

2043383

به نظر می‌رسد که فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، از انگیزه بالایی در این یورو برخوردار است. او که گفته می‌شود در فهرست فروش این باشگاه قرار دارد، به هواداران تیم ملی کشورش وعده داد که در این مسابقات درخشان ظاهر شود و نشان دهد که در چه جایگاهی قرار دارد.

2043382

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 56475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha