پخش زنده بازی نیوکاسل - منچسترسیتی امروز شنبه ۷ مهر ساعت ۱۵:۰۰ + لینک

تیم‌های منچسترسیتی و نیوکاسل امروز از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچسترسیتی و نیوکاسل از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی منچسترسیتی و نیوکاسل

نیوکاسل و منچسترسیتی فردا عصر از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته ششم فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس در استادیوم سنت جیمز پارک به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار را جرد ژیلت، داور باتجربه استرالیایی بر عهده دارد.

نیوکاسل با ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست و ۱۰ امتیاز در رده ششم قرار دارد و امیدوار است با پیروزی مقابل سیتیزن‌ها، با این تیم هم امتیاز شود. در سمت دیگر، منچسترسیتی که در حال حاضر با ۱۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، در تمام بازی‌های خود به جز تقابل هفته گذشته با آرسنال پیروز شده است. آن‌ها هفته پیش با آرسنال به نتیجه تساوی رضایت دادند و البته این بازی برای آن‌ها با مصدومیت طولانی مدت رودری همراه شد.

نیوکاسل برای تقابل با منچسترسیتی چهار غایب دارد؛ اسون بوتمان، جمال لسلز، لویس مایلی و کالوم ویلسون. در سمت مقابل، منچسترسیتی نیز غایبان مهمی دارد. با تایید پپ گواردیولا، رودری کل فصل را از دست داد و ناتان آکه، کوین دی بروین و اسکار باب نیز سایر غایبان منچسترسیتی هستند.

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 60193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha