دبیرکل کانون کارگزاران بورس بعد از ۱۰ سال استعفا کرد

آخرین تحولات کانون کارگزاران بورس با استعفای دبیرکل بعد از ۱۰ سال حضور و برنامه هیات مدیره جدید برای انتخاب فرد جانشین از طریق انتشار فراخوان همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس پرس؛  در پی اتمام دوره دو ساله هیات مدیره کانون کارگزاران بورس و برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده ٢٧ آبان‌ که هشتمین مجمع برای انتخاب هیات مدیره کانون بعد از تغییر ساختار بود، ترکیب هیات مدیره ٧ نفره از بین ۱۳ داوطلب و با رای ۱۰۸ کارگزار مشخص شد .

به این ترتیب، شرکت های کارگزاری فارابی، بانک دی، بانک سپه، توسعه معاملات کیان، صبا تامین، ایساتیس پویا و خبرگان سهام به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره کانون کارگزاران معرفی شدند.

براساس این گزارش، روح اله میرصانعی درباره آخرین تحولات این نهادخودانتظام به بورس پرس اعلام کرد: بعد از ۱۰ سال حضور در سمت دبیر کلی کانون کارگزاران از این سمت استعفا دادم تا با تصمیم هیات مدیره، فرد دیگری عهده دار این مسئولیت شود.

وی با اشاره به اینکه فعلاً برنامه ای برای آینده فعالیت حرفه ای در بازارسرمایه ندارد، ادامه داد: در این رابطه مقرر شد هیات مدیره جدید کانون از طریق انتشار فراخوانی برای جذب دبیر کل جدید، اقدام کند

۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 9501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha